اخبار داغ

رئیس هیأت نظارت الیگودرز:

شورای نگهبان سدی در مقابل نفوذ دشمنان به ارکان نظام است

شورای نگهبان سدی در مقابل نفوذ دشمنان به ارکان نظام است
حجت الاسلام ترکی گفت: شورای نگهبان در طول تاریخ انقلاب اقدامات موثر انجام داده و این نهاد مقدس همواره سد محکمی در مقابل نفوذ دشمنان به ارکان نظام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام سهراب ترکی؛مسئول هیئت نظارت شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یک نهاد مستقل وظیفه آن در زمان انتخابات جلوگیری از ورود افراد ناصالح و فرصت طلب به مجلس و بدنه نظام  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: مجلس شورای اسلامی بدون شورای نگهبان اعتبار ندارد و حتی بعد از انتخابات شورای نگهبان بر اساس مستندات نماینده مجلس را رد صلاحیت نماید که نمونه بارز آن را در انتخابات دو سال قبل مجلس در حوزه انتخابیه استان اصفهان اشاره کرد.

,

 

,

حجت الاسلام ترکی با اشاره به اینکه تفسیر اصول قانون اساسی تنها برعهده شورای نگهبان است اظهار داشت: شورای نگهبان بدون توجه به خواسته های جریانات سیاسی حاکم در کشور فعالیت خود را انجام می دهد واین نهاد در شهرستان الیگودرزنیز به تبعیت از کشور در مقابل زیاده خواهی همه  جریانات سیاسی ایستادگی می کند.

,

 

,

امام جمعه موقت شهرستان الیگودرز ضمن قدردانی از زحمات ناظرین و دست اندرکاران هیات نظارت شهرستان  در زمان انتخابات گفت: در انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان الیگودرز در مقابل زیاده خواهی افراد و برخی جریانات سیاسی ایستادگی نمود و خوشبختانه انتخاباتی سالم و با کمترین تخلف در شهرستان  برگزار شد.

,

 

,

رئیس هیات نظارت شهرستان الیگودرز به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در خصوص شورای نگهبان اشاره کرد و بیان  نمود: زمانیکه دشمنان قصد نفوذ در ارکان نظام را داشته باشند شورای نگهبان سدی محکم در مقابل نفوذ آنهاست.

,

 

,

وی بیان کرد: نهادمقدس شورای نگهبان با گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی اقدامات بسیار مهم و تاثیر گذاری انجام داده است که نشانه  تدبیر حکمیانه امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه