اخبار داغ

حجت الاسلام سید حسین آقامیری:

جمهوری اسلامی ایران مرکز ام القری است

جمهوری اسلامی ایران مرکز ام القری است
حجت الاسلام سید حسین آقامیری در مراسم پاسداشت مدافعان حریم اهل بیت علیهم الاسلام در مصلای جمعه بوشهر جغرافیای جمهوری اسلامی ایران به معنای عالم خلقت است و کسی که میخواهد اسلام را بشناسد به ایران می آید چون اینجا مرکز ام القری است و اینکه عربستان می گوید جنگ را به ایران بکشید این است که ام القری اینجا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ حجت الاسلام سید حسین آقامیری در مراسم پاسداشت مدافعان حریم اهل بیت علیهم الاسلام در مصلای جمعه بوشهر اظهار کرد: هنوز به معنای حقیقی کلمه نتوانسته ایم مجاهدت های رزمندگان در سوریه را تبیین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: تا وقتی فلسفه عالم را نفهمیم و هدف اصلی خود از وجدمان در این عالم هستی پی نبریم آن کاری که باید از ما سر بزند، نمیزند.
آقا میری بیان کرد: مگر می شود در عالم به گونه ای زندگی کنیم که میان ما و مخالفان ما تفاوتی نباشد، گروه داعش که می گویند لا اله الا الله یعنی ما جزو جبهه ابلیس نیستیم و با پشت دست بر دهان شیطان میزنند، اما آن ها حزب شیطان هستند ایا می شود میان حق و باطل را جمع کرد؟
وی افزود: عده ای می گویند اگر بتوانیم درست حرف بزنیم می توانیم جریان بین حق و باطل را حل کرد! یک موقع حرف هایی زده می شود که تاریخ عالم خلقت انگشت به دهان می مانند چرا که اگر می شد، انبیاء الهی قبل از ما این کار را می کردند، پس این دو با هم جمع نمی شوند چون دو مسیر متفاوت هستند.
آقا میری گفت: این جریان حق و باطلی که در عالم می بینیم جریان جدیدی نیست و از زمان آدم ابوالبشر بوده است، آنکه تعرض کرد و بر طبل جنگ کوبید باطل است چرا که ابلیس به خاطر سجده نکردن به آدم بر طبل جنگ کوبید و اهالی ابلیس قافیه را بر مردان خدا تنگ کردند.

,
,
,
,


وی افزود: اما دنیا حق مردان خدا است و باطلی که آمده و تعرض کرده است نمیتوان با آن تعامل کرد.
آقامیری خاطرنشان کرد: روزی در همین دنیا کسی اسلام را به حساب نمی آورد و دنیا دو قطبی بود و هر دو قطب کفار بودند اما انقلاب اسلامی آمد و این دو قطب را بر هم زد.
وی افزود: در جنگ تحمیلی ما با صدام نجنگیدیم، سایت های خبری خودشان اعتراف کردند که صدام را مقابل ایران قرار دادیم تا انقلاب اسلامی را از بین ببریم چون اگر انقلاب با این ادبیات گسترش پیدا کند منافع آن ها به خطر می افتد و دو قطبی حق و باطل ایجاد می شود.
آقامیری گفت: اتفاقی که می خواست در عالم بیفتد، افتاد و اسلامی که نباید در دنیا به حساب می آمد، به حساب آمد و دیگر نمی توانند ریشه شیعه را در چین، آمریکا؛ انگلیس و .... بخشکانند.
وی افزود: اگر ما مردمی منفعل، پوچ و به دردنخوری بودیم و انقلاب اسلامی یک انقلاب بی محتوای ساده و بی ثمر بود پس چرا اینقدر با ما دشمن هستند! مگر می شود ما منفعل باشیم بعد میلیاردها دلار خرج کنند که جوانان ما را گمراه کنند.
آقامیری خاطر نشان کرد: آن ها می دانستند که اگر اسلام را به حساب بیاورند منافعشان به خطر می افتد چرا که با پیروزی انقلاب معادله دنیا به هم خورد و الان تیپ فاطمیون تبدیل به لشکر فاطمیون شده است.

, ,
,
,
,
,
,
,


وی افزود: دشمن قصد داشت به انقلاب ضربه بزند به همین جهت اول جریان طبس را راه انداخت و بعد از طریق منافقین حدود 17000 نفر اندیشمند، دانشمند و مردم این سرزمین را به خاک و خون کشیدند.
آقامیری با اشاره به حربه های دشمن برای نابودی انقلاب اظهار کرد: سومین حربه دشمن، 8 سال جنگ تحمیلی بود.
وی با اشاره به آیه قرآنی افزود: اولین جنگی که بعد از ٨٥٠ سال رخ داد جنگ تحمیلی بود که یک تیکه از خاک کشور را به دست انها ندادیم، که بعد از جنگ رییس جمهور امریکا گفت اشتباه کردیم وارد جنگ نظامی با ایران شدیم و این هزینه را باید صرف جنگ فرهنگی می کردیم و از آن به بعد وارد جنگ فرهنگی شدند اما با این حال انقلاب سر پا است و از اعتکاف، محرم و راهیاننور با حضور جوانان کاری برگزار می شود به طوری که خم خودشان بیدار شدند و هم بقیه را بیدار کردند.
آقا میری گفت: مدافعان برای پول جلو گلوله دشمن نمیروند، مدافعان حرم قبل از اینکه مدافع حرم بشوند مدافع حریم هستند چرا که اگر حریم نباشد حرمی باقی نمی ماند.
وی افزود: کسی که میخواهد اسلام را بشناسد به ایران می آید چون اینجا ام القری است و اینکه عربستان می گوید جنگ را به ایران بکشید این است که ام القری اینجا است.
انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه