اخبار داغ

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام پزشکی بهارستان:

رأی گیری به دو صورت دستی و الکترونیکی انجام می شود/ 17 پزشک در پایان انتخابات وارد سازمان نظام پزشکی بهارستان می شوند

رأی گیری به دو صورت دستی و الکترونیکی انجام می شود/ 17 پزشک در پایان انتخابات وارد سازمان نظام پزشکی بهارستان می شوند
رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام پزشکی بهارستان گفت: انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان در 30 تیرماه برگزار می شود، که طی آن 17 پزشک انتخاب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، دانوش دمیریان رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به نزدیکی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی بهارستان، بیان داشت: شروع تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده از ۱۹ تیر به مدت ۱۰ روز با رعایت ضوابط و مقررات قانونی آغاز شده است، و انتخابات روز ۳۰ تیرماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در رابطه با جزئیات برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شهرستان بهارستان، گفت: از ۱۴ خرداد لغایت ۲۰ خردادماه ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی انجام شد و ۲۵ نفر ثبت نام کردند که پس ار طی مراحل استعلام چهارگانه از مراجع ذیصلاح، کلیه نامزدهای مذکور مورد تایید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات سازمان نظام پزشکی کشور قرار گرفتند.

,

دمیریان در ادامه با بیان اینکه پزشکان با تخصص‌های متفاوت انتخاب خواهند شد، تصریح کرد: از بین این افراد ۱۶ پزشک، دو دندانپزشک، دو داروساز، یک نفر علوم آزمایشگاهی، دو نفر ماما، دو نفر پیراپزشکی و در مجموع ۱۷ نفر برای مدت ۴ سال انتخاب خواهند شد.

,

وی با تاکید بر اینکه شش صندوق ثابت در روز انتخابات، آرای واجدان شرایط را جمع‌آوری خواهند کرد، اذعان داشت: با توجه به تمهیدات انجام شده انتخابات به صورت الکترونیکی  و دستی برگزار می‌شود، و هر فرد در هر نقطه از ایران می تواند به یک روش الکترونیکی یا دستی رای دهد.

,

رئیس هیئت اجرایی هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان در ارتباط با نحوه رأی دهی دستی و الکترونیکی، تبیین کرد: برای رأی دهی به شکل سنتی، افراد می توانند در روز جمعه ۳۰ تیر ماه با حضور در محل اخذ رأی واقع در جاده ساوه گلستان خیابان مخابرات شبکه بهداشت و درمان از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ رأی خود را به صندوق بیندازد و هچنین برای رأی دهی به شکل الکترونیکی اعضای نظام پزشکی در روز انتخابات، می توانند از طریق اینترنت پس از دریافت کد رمز از سامانه ۲۰۰۰۱۹۰ می توانند رأی خود را ثبت نمایند.

,

وی در تشریح این خبر بیان داشت: اعضای نظام پزشکی برای شرکت در انتخابات الکترونیکی نظام پزشکی باید از طریق تلفن همراه شخصی خود، کد ۱۲ رقمی را دریافت کرده و با آن کد در سامانه انتخابات به آدرس entekhabat.behdasht.gov.ir رای خود را ثبت کنند.

,

دمیریان با بیان اینکه رمز داده شده به فرد در پایان رأی گیری باید حفظ شود، تاکید کرد: اعضای نظام پزشکی برای دریافت کد رمز حتما از شماره های تلفن همراهی استفاده کنند که یا در سامانه نظام پزشکی ثبت شده و یا مالکیت آن به نام خودشان است، و در صورت شکایت از این کد استفاده نمایند.

,

وی در پایان باتوجه به برگزاری انتخابات در روز ۳۰ تیرماه سال جاری، افزود: در تاریخ ۳۱ تیر ماه نتیجه انتخابات سازمان نظام پزشکی شهرستان بهارستان توسط هیئت اجرایی اعلام خواهد شد و از تاریخ اول تا سوم مرداد ماه هیئت نظارت شهرستان آماده دریافت شکایات خواهد بود، معترضین اگر به نظر هیئت نظارت شهرستان نیز شکایت داشته باشند می توانند از تاریخ پنجم لغایت هفتم مرداد ماه به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شکایت نمایند، و در تاریخ ۱۱/۵/۹۶ نتایج قطعی انتخابات اعلام و اعتبار نام اعضای هیئت مدیره شهرستان صادر می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه