اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن خبر داد؛

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان بروجن

تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان بروجن
فرمانده سپاه شهرستان بروجن از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر سفید دشت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) دو شهید گمنام در شهر سفید دشت تشییع و تدفین می شوند.

کیهانی ضمن بیان این که دو شهید گمنام در پارک لاله شهر سفیددشت به خاک سپرده می شوند، گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام  چهارشنبه شب 28 تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه ثارالله سپاه بروجن برگزار می شود.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری لاله های گمنام ساعت 9 صبح روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه از گلزار شهدا به سمت پارک لاله سفید دشت برگزار خواهد شد.

کیهانی با اشاره به این که در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) 200 شهید گمنام در کشور تشییع می‌شوند، خاطر نشان کرد: محل دفن شهدای گمنام در پارک لاله شهر سفید دشت با حضور سردار سید محمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح جانمایی و مورد تایید قرار گرفت.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین نیاز امروز جامعه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,

کیهانی گفت: انجام اقدامات مختلف در راستای معرفی شهدا و بیان ایثار و از خودگذشتگی شهدا به منظور آشنا شدن نسل جوان امری ضروری است.

وی ادامه داد: استقلال، آرامش و تمامیت ارضی ایران اسلامی ماحصل از جان گذشتگی شهدا بوده و بر همه ما واجب است قدردان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب شهدای زیادی را تقدیم کردند، گفت: از تمامی مردم شهرستان بروجن دعوت می کنیم در این مراسم حضور یابند تا یاد و نام خاطره شهدا را پاس و گوشه‌ای از زحمات آنها را اجر بداریم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه