اخبار داغ

مربیان همدانی تاکید کردند :

احداث مدارس فوتبال شهدای مدافع حرم مروج منش پهلوانی در کشور

احداث مدارس فوتبال شهدای مدافع حرم مروج منش پهلوانی در کشور
مربی فوتبال همدانی بیان داشت: کارشهدای مدافع حرم بسیار ارزشمند است و اکنون که مربیان و جوانان ما در کلاسهای آموزشی و زمین های ورزشی مشغول تمرین و یاد گیری هستند باید بدانند که این امنیت و آرامش را مرهون خون شهدا هستیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس در روزهایی که اغلب بازیکنان لیگ برتری به گشت و گذار در شهرهای مختلف کشور و یا بیرون از مرزهای ایران مشغول بودند تا پس از یک سال تمرین و ممارست در زمین های چمن، کمی استراحت کنند با حضور در مراسم افتتاح مدرسه فوتبالی که به نام یکی از مدافعان حرم راه اندازی شد نشان داد معنویات چه جایگاهی در زندگی شخصی فوتبالیست ها و ورزشکاران دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

 

,

در پی این اتفاق و با توجه به وجود شهدای مدافع حرم در تمام شهرها و بالاخص استان همدان که اغلب آن ها ورزشکار بوده اند و در رشته های مختلف مربی بوده و فعالیت داشته اند و مدال های رنگارنگی به یادگار گذاشته اند و در نهایت مدال زرین شهادت را بر گردن انداختند با برخی از مربیان استان به گفت و گو در خصوص این کار فرهنگی پرداختیم .

,

 

,

 

,

کوروش قپانوری مربی باتجربه فوتبال به خبرنگار ما گفت: ایجاد مدرسه فوتبال با نام شهدای مدافع حرم کار فرهنگی بسیار بزرگی است  و این فوتبالیست با زنده نگه داشتن یاد این شهید مدافع حرم کار بررگی انجام داده و این اتفاق می تواند حرکتی فرهنگی را در کنار آموزش فوتبال برای نسل جوان داشته باشد.

,

 

,

, ,

 

,

وی با اشاره به اینکه دشمن در سنین جوانی و نوجوانی می تواند در فکر و اندیشه جوانان رخنه کند افزود: با طراحی شهدا بر روی لباس ورزشکاران و یاد آوری خاطرات و کارهای بزرگی که انجام داده اند می توان فرهنگ ایثار و شهادت را دل جوان پرورش داد .

,

 

,

 

,

قپانوری کارشهدای مدافع حرم را بسیار ارزشمند خواند و ادامه داد: اکنون که مربیان و جوانان ما در کلاسهای آموزشی و زمین های ورزشی مشغول تمرین و یاد گیری هستند باید بدانند که این امنیت و آرامش را مرهون خون شهدا هستیم .

,

 

,

 

,

مربی با تجربه همدانی عنوان کرد: تاکنون تقریبا نزدیک 9جام تحت عنوان شهدای مدافع حرم در شهرستان خود برای فوتبالیست ها در رده های سنی مختلف برگزار کرده ام اما کسی که توانایی ایجاد مدرسه فوتبال به نام این عزیزان را داشته است قطعا یک قدم از ما جلوتر بوده است و توانسته تا حدودی نسبت به خانواده این شهدا و عملی که انجام داده اند ادای دین کند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

مربی رزمی کار همدان در خصوص کار فرهنگی و شهدای مدافع حرم به خبرنگار ما گفت: به نوعی می توان گفت تمام شهدای مدافع حرم استان همدان مربیان ارزشی ورزش بودند شهید صانعی شهید مدافع حرمی که شاگردان زیادی در رشته رزمی آموزش دادند و اکنون هر کدام از آن ها در رشته خود حرفی برای گفتن دارند .

,

 

,

 

,

محمد مهدی حیدری شهدای مدافع حرم را بهترین الگو برای جوانان و ورزشکاران در حال حاضر دانست و افزود: ممکن است با گذشت زمان یاد و خاطره آن ها به فراموشی سپرده شود اما به وجود کارهای فرهنگی و ایجاد مکان های آموزشی - ورزشی به نام آن ها می توان یاد و خاطره هایشان را زنده نگه داشت و مربیانی پرورش داد که ادامه دهنده راه آن ها باشند .

,

 

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه