اخبار داغ

رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوار:

افزایش 69 درصدی پرداخت بیمه بیکاری در سال جاری

افزایش 69 درصدی پرداخت بیمه بیکاری در سال جاری
رئیس اداره تامین اجتماعی سبزوار از رشد 69درصدی دریافت بیمه بیکاری در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،حسین تدارکات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سه ماه نخست سال جاری مبلغ 23میلیارد و725میلیون ریال حقوق بیمه بیکاری پرداخت شده است اظهارداشت: این رقم نسبت به مدت مشابه 69درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران این اداره نسبت به سال گذشته 6.8 دهم درصد افزایش پیدا کرده است تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 7هزار و 772نفر امار مستمری بگیران این اداره بود که در سال جاری این رقم به 8هزار و 442نفرافزایش پیدا کرده است.

,

 

,

وی با اشاره پرداخت های این اداره در قالب ها مختلف درمانی مستمری و غیره افزود:  مبلغ 934 میلیارد و896 میلیون ریال ارائه تعهدات بلندمدت شامل مستمری بازنشستگی، بازماندگان و از کار افتادگی در اداره سبزواربه تحت پوششان پرداخت شده است.

,

 

,

وی پرداخت این مبلغ را به بیش از 137هزار و434نفر تحت پوشش این بیمه عنوان کردو افزود: ازاین تعداد افراد 15هزار و 511نفر بیمه شده اصلی از خدمات بیمه ای این اداره استفاده می کنند.

,

 

,

تدارکات با شاره به راهکارهای تسهیل پرداخت حق بیمه کارفرمایان در راستای رونق تولید و اشتغال بیان داشت: ارائه راهکارهای تقسیط پرداخت چکی و برخی معافیت های بیمه ای از جمله این اقدامات است.

,

 

,

وی به ارائه خدمات الکترونیکی امکان ثدورو تمدید اعتبار دفترچه ها اشاره کرد و افزودک با فراهم شدن این شرایط 156هزار ئ 536 دفترچه در این اداه چاپ و تمدید اعتبار شده به گونه ای که 10درصد مراجعات نیز کاهش پیدا کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه