اخبار داغ

رئیس حفاظت مخیط زیست کوثر:

2 شکارچی متخلف دستگیر شدند

2 شکارچی متخلف دستگیر شدند
رئیس نمایندگی حفاظت محیط ‌زیست کوثر گفت: 2 شکارچی متخلف در کوثر دستگیر و پرونده آنها برای اقدامات قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، مهدی کسایی در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر اظهار کرد: یک بهله عقاب صحرایی بالغ که از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود بعد از تحویل توسط یکی از دوستداران حیات وحش به مدت 10 روز مورد تیمار و مراقبت قرار گرفت و پس از به دست آوردن قدرت پرواز و توانایی زندگی در زیستگاه خود رها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی گفت: همچنین یک بهله عقاب صحرایی جوان دیگر نیز که دچار سرمازدگی شده بود توسط کارکنان مدرسه شبانه روزی دکتر حسابی روستای مرشت به نمایندگی حفاظت محیط زیست کوثر تحویل داده شد.

,

کسایی ادامه داد: این پرنده به مدت 5روز مورد تیمار و مراقبت قرار گرفت و بعد از به دست آوردن قدرت پرواز و توانایی زندگی در طبیعت به زیستگاه خود بازگردانده شد.

,

دستگیری 2 شکارچی متخلف

, دستگیری 2 شکارچی متخلف,

رئیس نمایندگی حفاظت محیط ‌زیست کوثر همچنین گفت: از یک شکارچی متخلف که اقدام به شکار یک قطعه خوتکا در تالاب هریس این شهرستان کرده بود، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و 24 عدد فشنگ کشف شد.

,

وی با بیان اینکه پرنده کشف شده از متخلف در طبیعت رها شد، گفت: در ماموریتی دیگر ماموران یک متخلف را حین شکار غیرمجاز پرندگان کنار آبزی در تالاب ایلخچی این شهرستان دستگیر کردند.

,

کسایی بیان کرد: از فرد متخلف یک قطعه لاشه چنگر، یک قبضه اسلحه و 15 عدد فشنگ کشف و پرونده این شکارچیان متخلف برای اقدامات قانونی به مراجع ذی‌صلاح ارجاع شد.

,

رئیس نمایندگی حفاظت محیط ‌زیست کوثر افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر به طور شبانه روزی در حال گشتزنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه