اخبار داغ

با حضور نماینده مردم سیستان؛

مشکلات آب شرب روستایی منطقه سیستان بررسی شد

مشکلات آب شرب روستایی منطقه سیستان بررسی شد
جلسه بررسی مشکلات و مسائل آب روستاها در منطقه سیستان با حضور احمد علی کیخا نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای هیرمند؛ جلسه بررسی مشکلات و مسائل آب روستاها در منطقه سیستان با حضور، جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، دکتر کیخا نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاون مهندسی وتوسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ومهندس ریگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

در این جلسه عبدالاحد ریگی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  گفت: در این جلسه که به منظور رفع مشکلات آب شرب روستاهای منطقه سیستان برگزار شد مسائل ومشکلات اب روستاهای در منطقه سیستان بررسی شد .

,

وی افزود: جابه جایی خط انتقال آب خام از چاه نیمه یک به سه و به تصویه خانه طرح جامع آبرسانی به روستاهای سیستان و اجرای آن به طول 18 کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

,

ریگی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین  آبرسانی به روستاهای میل نادر و سفید ابه ،سایت گل اباد و طعم و بوی آب در سیستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

وی بیان داشت:  مقرر شد تا جهت انجام فعالیت های مذکور اعتبار لازم اختصاص داد شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه