اخبار داغ

حجت‌الاسلام حمید روحانی:

نفوذ در لباس روحانیت خطرناک‌ترین نوع نفوذ است/ رمزگشایی از هدف شوم دشمن در به انحراف کشاندن اسلام ناب محمدی

نفوذ در لباس روحانیت خطرناک‌ترین نوع نفوذ است/ رمزگشایی از هدف شوم دشمن در به انحراف کشاندن اسلام ناب محمدی
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با رمزگشایی از هدف دشمن در تحریف شخصیت ائمه معصوم(ع) گفت: نفوذ در لباس روحانیت خطرناک‌ترین نوع نفوذ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید حمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تحریف شخصیت‌های امام معصوم(ع) توسط برخی از مسئولان اظهار داشت: کسانی در اندیشه این هستند که اسلام راستین را به خاطر اینکه با فرهنگ غرب همخوانی ندارد را کنار بگذارند و اسلامی را پیدا کنند که غربیها می‌خواهند به طور طبیعی پیشوایان و رهبران اسلامی را به نحوی تحریف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: این افراد می‌خواهند پیشوایان اسلامی را به گونه‌ای جلوه دهند که انگار این پیشوایان، فرهنگ غرب را باور داشتند، بارها به امام امت نسبت‌های ناروایی داده شده است و نسبت ناروایی که به امام علی(ع) داده شد برای نخستین بار نبود.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت در جریان مذاکرات به امام حسن مجتبی(ع) نسبت معامله داد، ابراز کرد: در همین جریان مذاکرات به امام حسین(ع) نیز نسبت معامله داده شد و مذاکره با عمر بن سعد را مطرح کردند و بعد از انتخابات نیز به امام علی(ع) چنین نسبت ناروایی را دادند.

,

وی با بیان اینکه این قضایا نقشه خطرناکی برای به بن بست کشاندن راه اسلام ناب محمدی است، گفت: این اقدامات در جهت تحریف پیشوایان اسلام است تا بتوانند آن سیاست خطرناک ضد اسلامی و ضد انقلابی‌گری را در کشور پیاده کنند.

,

حجت الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه این مسائل حساب شده است، خاطرنشان کرد: مطرح کردن این گونه موارد و تحریف پیشوایان اسلام این را نشان می‌دهد که به نحوی اندیشه وهابیت در حال پیاده شدن است.

,

وی بیان کرد: اینکه مطرح شد، امام علی(ع) رای مردم را معتبر می‌دانستند در حقیقت نادیده گرفتن امامت حضرت است در حالی که ایشان از طرف خداوند متعال منصوب شده‌اند، اینها نشان می‌دهد که اندیشه سلفی‌گری و وهابیت به نحوی در جامعه ما دنبال می‌شود به خاطر اینکه سیاست آمریکا، سیاست استعماری و فرهنگ غربی را در جامعه ما جا بیندازند.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر در جامعه ما خط ائمه معصومین(ع)، خط علی(ع)، خط عاشورا و امام حسین(ع) جاری باشد نمی‌توان حکومت اسلامی را به بیراهه کشاند و فرهنگ غرب را در ایران پیاده کرد اینها به خاطر این دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

,

وی با شاره به اینکه همه این اقدامات در راستای کتاب ایران و جهانی شدن است، گفت: به بیراهه کشاندن اسلام هدفی است که دنبال می‌شود برای اینکه فرهنگ غرب را غالب کنند.

,

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه نفوذ در لباس روحانیت خطرناک‌ترین نوع نفوذ است، افزود: ما وقتی تاریخ اسلام را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که اسلام ضربه‌ را از جانب کسانی خورد که داعیه پیشوای دینی و روحانیت را داشتند.

,

وی تصریح کرد: ابوموسی اشعری در جریان جنگ صفین چه ضربه جبران ناپذیری به حضرت علی(ع) زد یا دنیا طلبی ابوموسی اشعری در آنجا بود که با اینکه مردم را دعوت به ساده زیستی می‌کرد اما در یک سفری 30 شتر فقط اموال و بار او را می‌کشیدند و کاملا رفاه طلب بود.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با ابراز اینکه در طول تاریخ ضربه همیشه از سوی کسانی بوده که لباس روحانیت داشتند، عنوان کرد: نفوذ این افراد خطرناک‌ترین نوع نفوذ است و از روزی که امام خمینی(ره) نهضت را آغاز کرد، استکبار جهانی و در راس آن آمریکا تلاش کردند از راه روحانیت امام را به چالش بکشند.

,

وی خاطرنشان کرد: امام راحل تعبیر جالبی دارند که می‌فرمایند دشمنان همیشه دنبال این بودند که سنگ را با سنگ بشکنند، و دیدیم که سخن امام حقیقت داشت و شریعتمداری نخستین کسی بود که به دنبال نهضت امام(ره) به صحنه آمد که این حرکتی از نفوذ بود چرا که به ظاهر دم از مبارزه می‌زد و می‌گفت هدف و فکر من با خمینی یکی است اما در جای جای نهضت سعی می‌کرد چوب لای چرخ نهضت بگذارد و امام را از این حرکت بازدارد.

,

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به اوج گرفتن نهضتی علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: وقتی امام(ره) توانستند خطر صهیونیست‌ها را برای ایران و دنیا روشن کنند بعضی از آخوندهای تهران شعار "الکفر ملة واحـدة" را مطرح کردند یعنی کافرها سر و ته یکی هستند و فرقی با هم ندارند در آن زمانی که امام(ره) بر روی اسرائیل تاکید می‌کردند پس مطرح کردن آن شعار یک خط نفوذ بود.

,

وی بیان کرد: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی کسانی که به صحنه آمدند افرادی همچون شیخ علی تهرانی بود، شیح حسین منتظری و سید محمد شیرازی بود و افراد مختلف دیگری نیز به صحنه آمدند و امروز نیز سعی می‌کنند با چهره‌ای که با لباس روحانیت است با انقلاب مقابله کنند.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی درباره سند 2030 عنوان کرد: در مورد همین سند 2030 چه کسی جرأت می‌کرد این ننگ را برای کشور بیاورد که در آن هم جنس بازی، اختلاط دختر و پسر و به رسمیت شناختن مسلک صهیونیست‌ها در چهره بهائیت خوابیده است.

,

حجت‌الاسلام روحانی اضافه کرد: درست است که بر اثر هشدارهای مقام معظم رهبری مجبور شدند تا توقف آن را اعلام کنند اما کسی که این سند را در جامعه مطرح می‌کند و اینقدر به خودش اجازه می‌دهد این پدیده شوم را که با نوامیس ملت و با غیرت و آرمانهای انسانی ملت مغایرت دارد را اینگونه در کشور طرح کند مشخص است که دنبال چیست و قطعا جلوه نفوذ است.

,

وی با بیان اینکه ضربه نفوذ کسی که لباس روحانیت دارد شدیدتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: کسی که حکم اعدام شیخ فضل الله نوری(ره) را صادر کرد، یک آخوند به نام ابراهیم زنجانی بود، یعنی رسما شهید فضل الله نوری را محاکمه و اعدام کرد.

,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بیان کرد: باید توجه داشت که نفوذ از هر جهت وجود دارد اما بدترین و خطرناک‌ترین آن نفوذ روحانی نماهایی است که به اسم اسلام، عالم دینی و مبلغ وارد صحنه می‌شوند.

,

وی در مورد رویش‌های انقلاب اسلامی در مقابل ریزشها گفت: به لطف خدا علیرغم همه تبلیغات سوء دشمن گرایش نسل جوان به انقلاب و آرمانهای امام(ره) و به خط ولایت و رهبری بسیار چشمگیر است، نمونه بارز آن اعتکاف است که جوانان مساجد را مملو از جمعیت می‌کنند، در روز قدس و مراسم مذهبی نشان می‌دهد که رویش بسیار قوی است.

,

حجت‌الاسلام روحانی اظهار کرد: اینکه دشمن و در راس آن آمریکا با وحشت اینگونه به جنگ ایران آمده به خاطر احساس خطر و ناتوانی آنها است و به واقع حس می‌کنند که در مقابل انقلاب ایران شکست خورده‌اند و به همین دلیل به ترفندهای مختلفی دست می‌زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه