اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

در کابینه دولت دوازدهم هرگونه سهم خواهی و سهم‌دهی قابل قبول نیست

در کابینه دولت دوازدهم هرگونه سهم خواهی و سهم‌دهی قابل قبول نیست
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد انتخاب کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت دوازدهم نباید طوری باشد که اولویت‌ها فدای سیاست شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید به قولهایی که در زمان تبلیغات داده عمل کند، اظهار کرد: مردم در درجه نخست به خاطر نظام جمهوری اسلامی ایران پای صندوقهای رای آمدند و کسانی که به رئیس جمهور مستقر رای دادند اکنون محقق شدن وعده‌ها را طلب دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید با تشکیل کابیه قوی به قولهایش عمل کند، افزود: در این راستا جوانان انتظاراتی از شخص حجت‌الاسلام روحانی دارند که باید به این انتظارات پاسخ مناسب داده شود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ترکیب کابینه دولت نباید آنقدر سیاسی باشد که اولویت‌ها فدای سیاست و سیاسی کاری شوند، عنوان کرد: باید کسانی انتخاب شوند که قولهای شخص رئیس جمهور با انتخاب آنها عملی شود.

,

وی در مورد سهم خواهی از طرف برخی افراد و جریانها گفت: کسانی هستند که برای پیروزی یک شخص در انتخابات تلاش می‌کنند و بعد از آن به دنبال سهم خواهی هستند که این کار درست نیست.

,

بیگدلی با بیان اینکه خواسته مردم باید در اولویت قرار گیرد، ابراز کرد: خواسته‌های مردم و نیازهای جامعه مهمتر از هر چیز دیگری است و نباید هر کسی که برای پیروزی دولتی تلاش کرده به دنبال سهم خواهی باشد.

,

وی با اشاره به لزوم جوانگرایی در دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: اگر ما می‌خواهیم مملکت ما پیشرفت کرده و مشکلات حل شود باید به جوانان فرصت دهیم و از نیروی جوانی، نخبگی و علم دانش جوانان استفاده شود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علم دانشجویان تحصیل کرده ما به روز است، اظهار کرد: استفاده از این جوانان باید در اولویت قرار گیرد البته نباید تجربه افراد باتجربه را نادیده گرفت یعنی جوانان در راس قرار گیرند و افراد باتجربه به عنوان مشاور استفاده شود.

,

وی تصریح کرد: آن شادابی که جوانان ما دارند می‌تواند به جامعه انرژی مضاعفی دهد و اعتقاد داریم دولت باید به جوانان فرصت بیشتری بدهد.

,

بیگدلی با تاکید بر اینکه فرصت دادن به جوانان اهمیت دادن به نیروی انسانی است، افزود: اگر به جوانان فرصت دهیم از فرار مغزها نیز جلوگیری کرده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه