اخبار داغ

رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ساوه :

کمرنگ شدن آموزه های دینی موجب هتک حرمت به یک کودک و طلبه می شود

کمرنگ شدن آموزه های دینی موجب هتک حرمت به یک کودک و طلبه می شود
رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ساوه گفت: اسلام بر طبق آیات سوره نور برای همه زنان و مردان حجاب و عفاف را توصیه کرده است و به فرد پاکدامن وعده داده است که از فضل الهی بی نیازش می کند ولی شاهدیم که کمرنگ شدن آموزه های دینی موجب هتک حرمت به یک کودک و طلبه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، حجت الاسلام سید محمد باقر طباطبایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان ساوه با اشاره به حوادث مترو شهر ری و تسلیت قتل آتنا در گفتگو با خبرنگار نارخبر، گفت:اسلام بر طبق آیات سوره نور برای همه زنان و مردان حجاب و عفاف را توصیه کرده است و به فرد پاکدامن وعده داده است که از فضل الهی بی نیازش می کند ولی کمرنگ شدن آموزه های دینی موجب هتک حرمت به یک کودک و  طلبه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

وی تنها راه نجات جامعه از گسترش منکرات را احیای امر به معروف و نهی از منکر همگانی و حمایت قاطع نهادهای مربوطه دانست.

,

طباطبایی بیان کرد: بحث حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیا (ع) و علما بوده است، به طوری که یکی از وظایف علمای دینی وجامعه مقوله عفاف است زیرا اساس رسالت اسلام سعادت ونجات آدمی است و باورهای دینی و احکام فقهی در احکام الهی مربوط به پوشش زن نیز با این فلسفه و حکمت حکیمانه صادرشده است.

,

این کارشناس دینی تاکید کرد: زن با رعایت حجاب اسلامی به تهذیب و تزکیه نفس و ملکات نفسانی خود پرداخته ، قرب الهی را فراهم ساخته و زمینه رشد معنوی مردم را هم در اثر حفظ نگاه فراهم می کند.

,

وی ادامه داد: الگو سازی از حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب (س) و همچنین معرفی چهره های انقلابی عصر اخیر می تواند در انتخاب صحیح جوانان راهگشا باشد، البته ترویج ازدواج آسان و ساده از محورهای اصلی این آموزش ها باید باشد.

,

طباطبایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه ساوه,

, طباطبایی رییس اداره اوقاف وامور خیریه ساوه,,

ریس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان ساوه اظهار کرد: گسترش یک ابزار تهاجم فرهنگی مانند ماهواره می تواند به ایجاد ناهنجاری ها منجر شود و برنامه های بقاع متبرکه به عنوان قطب های فرهنگی باید با حمایت مسئولین و خیران تقویت شود.

,

وی ادامه داد: مساجد و بقاع متبرکه می توانند با برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی، جامعه را از اثرات مخرب تهاجم فرهنگ غربی و گسترش فرهنگ بی ناموسی و هرزگی در امان نگه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه