اخبار داغ

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد

آغاز توزیع کتب درسی از 11 شهریور/ آمادگی برای تحصیل 150 هزار دانش آموز در سال تحصیلی آتی

آغاز توزیع کتب درسی از 11 شهریور/ آمادگی برای تحصیل 150 هزار دانش آموز در سال تحصیلی آتی
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: توزیع کتب درسی از تاریخ 11 شهریور در سطح استان آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: توزیع کتب درسی از تاریخ 11 شهریور در سطح استان آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی اذعان کرد: کتب درسی در مقطع ابتدایی، پیش دانشگاهی ، کار و دانش و فنی و حرفه ای به ادارات آموزش و پرورش و در پی آن به مدارس تحویل داده می شود تا از طریق مدارس به دانش آموزان داده شود.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: بقیه ی کتاب های درسی  ازطریق فروشندگان لوازم التحریر در سطح شهرها توزیع می شود.

,

 

,

لامعی بیان کرد: کتاب های درسی در سراسر کشور دوره ای است و نیاز کتب درسی در همه ی مقاطع به نسبت دانش آموزان بستگی دارد.

,

 

,

وی با بیان این که قیمت کتاب ها، قیمت پشت جلد کتاب می باشد افزود:اگر اشخاص کتاب ها را از خود ناشر خریداری کنند  تفاوتی با خرید از مراکز در هر نقطه از کشور ندارد چون هزینه های حمل و نقل به مناطق مختلف را خود شرکتها پرداخت می کنند.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تاکنون در زمینه ی تهیه و توزیع کتاب هیچ مشکلی نداشتیم گفت: فروش کتاب در مقطع ابتدایی، پیش دانشگاهی و فنی خرفه ای اینترنتی است و متقاضیان می توانند وارد سایت شده و ثبت نام کنند.

,

لامعی اضافه کرد: اگر مبلغ دریافتی بیشتر ازمبلغ درج شده در پشت جلد کتاب باشد مردم می توانند به حوزه ی ارزشیابی و عملکرد اداره ی کل آموزش و پرورش شکایت کنند تا پیگیری های لازم انجام شود.

,

 

,

وی افزود: پیش بینی می شود در سال تحصیلی پیش رو تعداد دانش آموزان در مقطع ابتدایی 83 هزار و 510 نفر، پیش دانشگاهی در سه رشته ی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی پنج هزار و 630 نفر و در دوره ی متوسطه حدود 60 هزار نفر باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه