اخبار داغ

کانال آمدنیوزی استان وابسته به کجاست؟/ چرا مطلب آمدنیوزی این کانال تلگرامی پس از تماس با استانداری سریع از روی آن حذف گردید؟ + سند

کانال آمدنیوزی استان وابسته به کجاست؟/ چرا مطلب آمدنیوزی این کانال تلگرامی پس از تماس با استانداری سریع از روی آن حذف گردید؟ + سند
یک سوال بسیار مهم بی جواب مانده است که کانال منتشر کننده مطالب کانال ضدانقلاب آمدنیوز چگونه بلافاصله با تماس با برخی از مسئولین استانداری مطلب را سریع حذف کرده و حتی عکس پروفایل خود را تغییر می دهد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، این روزها شبکه اجتماعی تلگرام تبدیل به بازار شام شده است . هر کس از هر جائی می تواند کانالی یا گروهی بزند و مطالبش را برای تعداد کثیری از مردم به اشتراک بگذارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان,  این روزها شبکه اجتماعی تلگرام تبدیل به بازار شام شده است . هر کس از هر جائی می تواند کانالی یا گروهی بزند و مطالبش را برای تعداد کثیری از مردم به اشتراک بگذارد .,

این زمین بازی کاملا باز و فراگیر شده است  حتی دشمنان , منافقین , ضد انقلاب ها , سلطنت طلب ها  همه و همه درگیر بازی هستند و برای خود طرفدار جمع می کنند .

,

خرید و فروش مواد مخدر , انتشار مطالب ضداخلاقی ؛ پخش مطالب کذب و شایعات بی پایه و اساس ؛ توهین های مکرر به این طرف و آن طرف و ... در شبکه اجتماعی تلگرام موج می زند .

,

عدم نظارت بر فضای این شبکه اجتماعی به حدی رسیده است که داد معاون دادستان کل کشور هم درآمده است .

,

دکتر خرم آبادی معاون دادستان کل کشور چند روز پیش  در این خصوص گفته بود :مدیریت دوسوم فضای مجازی کشور در اختیار بیگانگان است و کنترلی روی آن نداریم؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنان هشت هزار کانال تلگرامی با محتوای مجرمانه را که درخواست مسدودسازی آن از سوی مقام قضایی صادر شده مسدود نکرده است.  همان منافقینی که 17 هزار شهید از ملت ایران گرفتند امروز به‌راحتی در کانالهای تلگرام به فعالیت می‌پردازند.

,

 

,

اما این فضای باز زمینه خوبی برای جوسازی رسانه ای وسیاسی است . کانالهای سیاسی بی سر و ته که برخی بیشتر دوست دارند بی نام و نشان هم باشند در این فضا کم نیستند که بنابر تلاطم های سیاسی به وجود می آیند چند صباحی هم هستند و بعد از آن هم از بین می روند .

,

یکی از همین کانال ها کانال "س – ا " است . کانالی تلگرامی که در اواخر سال گذشته و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد گردید . ابتدا شعارهایی هم چون کانال مستقل برای خود یدک می کشید اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک باره موضع خود را علنی کرد و اعلام نمود که کانالی وابسته به جناح اصلاح طلبی می باشد .

,

 

,

البته هرکس که در میان مطالب آن گذری کرده باشد می تواند تشخیص دهد که عمده پست های این کانال از چند کانال افراطی اصلاح طلب داخلی و برخی هم از کانال ضدانقلاب آمدنیوز منتشر می شود .

,

در ایام تحصن علماء و روحانیت گزارشی توسط سایت خاورستان منتشر شد که در آن نسبت به انتشار یک کلیپ خاص که ابتدا توسط این کانال منتشر گردید و بعد دقیقا در کانال ضد انقلاب آمدنیوز قرار گرفت مدارکی در دیدگاه عموم مردم قرار گرفت .

,

گفتنی است  برخی از پست های آمدنیوزی در این کانال به صورت دقیق منتشر میشود که واقعا خط دهی و جهت گیری این کانال اصلاح طلبی از سوی یک کانال ضد انقلاب واقعا جای تاسف دارد .

,

اما اینکه این کانال چگونه اداره می شود و مدیر اصلی آن کیست موضوعی است که حدس و گمان های دقیقی درباره آن وجود دارد .

,

اینکه تصویر پروفایل این کانال استاندار خراسان جنوبی و رئیس جمهور را نشان می دهد شاید این حدسها را تقویت کند .

,

اما نشانه های دیگری هم وجود دارد که گمانه زنی مبنی بر  اینکه کانال با برخی عناصر در استانداری خراسان جنوبی  مرتبط است را تقویت می کند .

,

یکی از این مدارک نامه نگاری محمد علی یعقوبی مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خطاب به استاندار خراسان جنوبی است که درباره مطلبی درج شده در کانال "س-ا " است که در این مطلب به فرزندان شاهد و ایثارگر توهین شده و اطلاعاتی غلط و کذب پخش شده است و البته این مطلب دقیقا از روی کانال آمدنیوز کپی گردیده و در این کانال قرار داده شده است .

,

همانطور که از متن نامه بر می آید پس از انتشار این مطلب کذب , از سوی این کانون پیگیری هایی صورت گرفته که از آنجا که تصویر پروفایل این کانال تصویر استاندار خراسان جنوبی بوده و تمامی اخبار در حمایت از دولت فعلی و استانداری خراسان جنوبی بوده است لاجرم از سوی مسئولین کانون همبستگی فرزندان شاهد و ایثارگر با مدیرکل روابط عمومی استانداری , مدیرکل حوزه استانداری و معاون سیاسی و امنیتی استانداری تماس می گیرند که درکمال تعجب متوجه می شوند که بلافاصله پس از اعتراض کانون به این افراد هم عکس پروفایل این کانال تغییر پیدا می کند و هم مطلب موهن مذکور حذف می گردد .

,

با این واقعه یک سوال بسیار مهم بی جواب می ماند که  کانالی که فیلم منتشر شده در آن در ایام تحصن در آمدنیوز منتشر می گردد و خود نیز منتشر کننده مطالب کانال ضدانقلاب آمدنیوز در استان می باشد چگونه بلافاصله با تماس با برخی از مسئولین استانداری  مطلب را سریع حذف کرده و حتی عکس پروفایل خود را تغییر می دهد ؟

,

سوال دوم اینکه چرا هیچ اقدامی از سوی استانداری برای بستن  کانالی که مطالب کانالهای ضدانقلاب آمدنیوز را منتشر می کند و مصداق انتشار اخبار کذب و ضد امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی عمل کرده و بایستی تحت پیگرد قانونی قرار گیرد صورت نگرفته است ؟

,

امید آن است که دستگاه های مرتبط نسبت به این کانال پیگیری های حقوقی را انجام دهند .

,

متن این نامه و عکس های کانال قبل و بعد از تماس کانون همبستگی فرزندان شاهد منتشر می گردد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه