اخبار داغ

ثبت نام 700 نفر از شازند برای شرکت در جشنواره قرآنی

ثبت نام 700 نفر از شازند برای شرکت در جشنواره قرآنی
فرماندار شهرستان شازند از ثبت نام 700 نفر جهت شرکت در جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در سطح شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامعباس میرزایی فرماندار شازند در گفتگو با شازند ما در خصوص برگزاری جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی گفت: یکی از دلایل بروز چالش‌ها و مشکلات امروزی بشریت دور شدن افراد  از قرآن است، این در حالی است که عمل به دستورات قرآن می‌تواند زندگی توأم با کمال، ایمان و معنویت را برای بشریت به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما ,

وی با بیان اینکه مسئولان موظف هستند در راستای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه تمام سعی و تلاش خود را به کار گیرند افزود: چهارمین مرحله جشنواره قرآنی گلهای فاطمی و محمدی در سطح شهرستان ها برگزار می شود و مرحله استانی آن به میزبانی شازند خواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار شازند اظهار کرد: در سطح شهرستان شازند تا کنون ۷۰۰ نفر جهت حضور در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

,

میرزایی ادامه داد: در مرحله شهرستانی این جشنواره، شهرستان به ۸ نقطه تقسیم شده و مسابقات در این نقاط و در ۷ گروه سنی و ۲۶ رشته برگزار و برگزیدگان به مرحله شهرستانی راه پیدا می کنند.

,

وی اضافه کرد: یکی از اهداف و نتایج برگزاری این جشنواره قطعا ایجاد فضای قرآنی در سطح شهرستان و تعمیم فرهنگ قرآنی خواهد بود و در واقع فرصت خوبی برای سمت و سوی قرآنی دادن به زندگی جوانان و نوجوانان است که یقیناً کاهش آسیب ها را در پی دارد.

,

فرماندار شازند یکی دیگر از اهداف این جشنواره را شناساندن و معرفی شهرستان به مسافران و مهمانانی که از سایر نقاط استان به این شهرستان مسافرت می کنند عنوان کرد.

,

میرزایی خاطر نشان کرد: اختتامیه بخش هنری این جشنواره در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه به صورت استانی در مرکز استان برگزار خواهد شد و همچنین در روز های ۴ و ۶ شهریور ماه در محل اردوگاه امیر کبیر شازند(باغک) مرحله شهرستانی برگزار و اختتامیه جشنواره نیز به صورت استانی در سالن همایش پالایشگاه شهر مهاجران اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه