اخبار داغ

رئیس کتابخانه های عمومی بیله سوار خبر داد:

واگذاری ابنیه برای ایجاد کتابخانه عمومی در روستای زرگر

واگذاری ابنیه برای ایجاد کتابخانه عمومی در روستای زرگر
رئیس کتابخانه های عمومی بیله سوارگفت: جهاد کشاورزی در واگذاری ابنیه در روستای زرگر برای کتابخانه های عمومی اعلام موافقت کرده است که پس از بررسی کارشناسی شرایط انتقال مالکیت صورت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح مغان، بهنام نورافکن رئیس کتابخانه های عمومی بیله سوار از برگزاری 61 مورد نشست کتابخوان در سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته 30 مورد برگزاری جمع خوانی، 40 مورد مسابقه نقاشی،10مورد کارگاه کاردستی، شرکت 500نفر از اعضای کتابخانه های عمومی در جشنواره رضوی به مناسبت دهه کرامت و 4 مورد برگزاری نمایشگاه و 20 مورد بازدید از مدارس و 4مورد برگزاری مسابقه روزنامه دیواری توسط کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح مغان,

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت کتابخانه مرکزی، اظهار داشت: تصمیاتی در خصوص امکان افتتاح کتابخانه مرکزی و رفع موانع ساخت و تجهیز اتخاذ شد.

,

نورافکن گفت: جهاد کشاورزی در واگذاری ابنیه در روستای زرگر برای کتابخانه های عمومی اعلام موافقت کرده است که پس از بررسی کارشناسی شرایط انتقال مالکیت صورت خواهد گرفت.

,

وی افزود: توزیع آرشیو نشریات کتابخانه های عمومی در اماکن عمومی و تصویب برنامه و بودجه سال 96 ، ازدیگر مسائلی بود که به ان پرداخته شد.

,

نورافکن امانت سالانه این کتابخانه‌ها را در سال گذشته  بالغ بر 25 هزار و 807 جلد برشمرد و افزود:تاکنون سه هزار و 600نفر عضو کتابخانه های عمومی شهرستان بیله سوار شده اند و بیش از 7 هزار کتاب توسط مراجعه کنندگان به امانت برده شده که بیشترین کتب امانتی مربوط به کودکان بوده و در بخش موضوعاتی نیز کتاب های مرتبط با علوم اجتماعی بیشترین درخواست کننده را داشته است.

,

نورافکن با اشاره به اینکه در سال گذشته 4جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار شد و 46مصوبه در شهرستان و 33مصوبه در بخش جعفرآباد مصوب شد است افزود:کتابخانه های عمومی شهرستان در 12 حوزه مختلف فعالیت خود را انجام داده و کتابخانه عمومی سیار بیله سوار نیز با ارائه خدمات به ساکنان 10 روستا، 524 عضو ثابت و بیش  از 4هزار مراجعه سالانه دارد.

,

وی افزود: امسال بخش کودک کتابخانه الغدیربیله سوار و علامه محمد تقی جعفری بخش جعفرآباد و  کتابخانه روستای بابک  تکمیل شده است و حدود 9هزارو 351 مورد اصلاح رده  در کتابخانه های شهرستان صورت گرفته است.

,

نورافکن عنوان کرد:در راستای توسعه فعالیتهای کتابخانه ها عمومی شهرستان وبلاگ برای تمامی کتابخانه های شهرستان راه اندازی شده است و تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش ،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد صورت گرفته است و نشست کتابخوانی در مدارس شهرستان نیز برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه