اخبار داغ

در دیدار مدیران بانک قرض الحسنه مهر اردبیل و جهادانشگاهی مطرح شد

اعلام آمادگی برای انعقاد قرارداد همکاری

اعلام آمادگی برای انعقاد قرارداد همکاری
در دیدار مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران و جهادانشگاهی بر استفاده از ظرفیت خیرین این بانک در امور درمانی و فرهنگی تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مهران اوچی اردبیلی سه شنبه 27 تیرماه با بیان این مطلب در دیدار با مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل که در جهاددانشگاهی انجام شد افزود: اقبال عمومی خیرین برای مشارکت در کارهای عام المنفعه با جهاددانشگاهی بالاست که امیدواریم این امر، منشا خیر و برکت برای استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

وی ارائه خدمات قرض الحسنه توسط بانک قرض الحسنه مهر را ارزشمند خواند و تصریح کرد: جهاددانشگاهی آماده همکاری های آموزشی، فرهنگی و درمانی با بانک قرض الحسنه مهر استان و عقد تفاهم نامه همکاری است و امیدواریم بتوانیم خدمات مورد نیاز مردم را با مشارکت هم ارائه دهیم.

,

اوچی اردبیلی ورود خیرین به امور قرض الحسنه را کاری ارزشمند و از باقیات صالحات عنوان و خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی و بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند برای پیشبرد اهداف خود و در قالب همکاری های مشترک از توانمندی ها و پتانسیل های یکدیگر استفاده کنند.

,

در این دیدار مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل گفت: خدمات ارزنده جهاددانشگاهی در استان اردبیل ستودنی است و ما آماده همکاری در زمینه های مختلف با این نهاد در قالب تفاهم نامه هستیم.

,

عقیل وکیلی افزود: از آمادگی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل برای ارائه تسهیلات قرض الحسنه به افراد معرفی شده از سوی جهاددانشگاهی در قالب همکاری های مشترک خبر داد و افزود: تسهیلات این بانک با کارمزد 4 درصد و کمتر به متقاضیان پرداخت می شود.

,

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل با بیان اینکه تمام فعالیت های این بانک اسلامی است تصریح کرد: با افزایش میزان گردش مالی، میزان ارائه خدمات به مردم افزایش می یابد که این امر همکاری خیرین را می طلبد.

,

وکیلی از فعالیت 14 شعبه بانک قرض الحسنه مهر در استان اردبیل خبر داد و افزود: تمام فعالیت های این بانک به صورت قرض الحسنه انجام می گیرد و به سپرده های این بانک سود تعلق نمی گیرد و خیرین می توانند از محل سپرده خود، افراد نیازمند را برای بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه معرفی کند.

,

"متاسفانه گفتنی است برای هر مبلغی هر چند زیر 1میلیون تومان هم در این قرض الحسنه باید دوضامن معتبر و کارمند در این قرض الحسنه معرفی شود و این موجب ناامیدی برای دریافت تسهیلات از سوی مشتریان است".

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه