اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

ساخت بیمارستان دوم قاین همچنان بر روی کاغذ/ قول وزیر بهداشت برای تامین تخت دیالیز محقق نشده

ساخت بیمارستان دوم قاین همچنان بر روی کاغذ/ قول وزیر بهداشت برای تامین تخت دیالیز محقق نشده
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم پیگیری ها برای ساخت بیمارستان دوم قاین، متاسفانه برای آن بودجه و اعتباری تخصیص داده نشده و ساخت این بیمارستان همچنان بر روی کاغذ باقی مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان، در خصوص روند پیشرفت بیمارستان دوم قاین اظهارکرد: وزارت بهداشت با نظرات کارشناسی در سال 93، برای ساخت بیمارستان دوم در شهرستان قاین احساس نیاز کرد و بر همین اساس مجوز ساخت بیمارستان دوم را در همین سال صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

 

,

وی افزود: در این خصوص زمینی هم برای ساخت بیمارستان اهدا و زیرساخت ها هم در محل ایجاد شد.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت پرویزی استاندار خراسان جنوبی با اجرای این طرح افزود: به دلیل عدم پیگیری ها برای ساخت این بیمارستان، متاسفانه برای آن  بودجه و اعتباری تخصیص داده نشده  و ساخت این بیمارستان همچنان بر روی کاغذ باقی مانده است.

,

 

,

فلاحتی بیان کرد: یکی دیگر از مواردی که توسط وزارت بهداشت مطرح شده است، واگذاری مراکز دیالیز به بخش خصوصی است.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر مرکز دیالیز قاین به بخش خصوصی واگذار شود، بیماران با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد چرا که سرمایه گذاری در بخش دیالیز هزینه بر است و ممکن است این بخش نتواند تجهیزات مورد نیاز را تامین کند.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین وزیر بهداشت در 4-5 ماه قبل که برای افتتاح اورژانس بیمارستان قاین سفر کرده بود، طی این سفر قول اختصاص تعدادی تخت دیالیز برای مرکز دیالیز قاین و زیرکوه را داد، که هنوز این قول محقق نشده و به مشکل برخورده است.

,

 

,

فلاحتی افزود: در این خصوص با وزیر بهداشت مکاتبه و درخواست کرده ام که به دلیل اینکه شهرستان قاین یکی از مناطق محروم است و مردم آن با مشکلات متعددی روبرو هستند، مرکز دیالیز قاین به بخش خصوصی واگذار نشود.

,

 

,

انتهای پیام/7

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه