اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه خبر داد:

اعزام گروه جهادی «منتظران خورشید» به مناطق زلزله زده سفید سنگ

اعزام گروه جهادی «منتظران خورشید» به مناطق زلزله زده سفید سنگ
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه از اعزام گروه جهادی «منتظران خورشید» به مناطق زلزله زده فریمان و سفید سنگ در خراسان رضوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: گروه جهادی 22 نفره منتظران خورشید متشکل از دانشجویان جهادگر بسیجی از دانشگاههای آموزش عالی، آزاد اسلامی و پیام نور به مدت یک هفته در مناطق زلزله زده سفید سنگ و فریمان بصورت شبانه روزی استقرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی مهمترین عرصه فعالیت این گروه جهادی را عمران و آبادانی و کمک به احداث و مرمت واحدهای مسکونی زلزله زده عنوان کرد و گفت: دانشجویان جهادی در این اردوها به منظور کمک به همنوع و ابراز همدری با آنها علاوه بر عرصه های عمرانی در سایر عرصه های فرهنگی، بهداشت و درمان نیز فعالیت خواهند داشت.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریهیکی از رسالت های بسیج دانشجویی را ترویج گفتمان انقلاب و مطالبه گری عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین مسائل مهم کشور عدم اجرای کارگروهی و دسته جمعی و نگاه نامناسب به این نوع کارهاست، بنابراین اردوهای جهادی در مناطق محروم الگوی مناسبی برای موفقیت در کارهای گروهی است که مردم در ادامه می توانند با همت خود علاوه بر سامان دادن سایر نیازمندی ها، فعالیت های ابتر را تکمیل کنند.

,

 

,

وی اظهار کرد: در همین راستا سه گروه جهادی بسیج دانشجویی(دوگروه خواهر و یک گروه برادر) تا پایان مردادماه سال جاری علاوه بر اعزام به مناطق زلزله زده فریمان به مناطق محروم در شهرستان رشتخوار اعزام خواهند شد.

,

 

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تربت حیدریه مهمترین عرصه فعالیت این سه گروه را عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی و فرهنگی اجتماعی عنوان کرد.

,

 

,

لازم به ذکر است؛ تربت حیدریه دارای هفت مرکز دانشگاهی و افزون بر 12 هزار دانشجوی محصل در دانشگاه عالی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، فنی و مهندسی، علمی و کاربردی، دانشگاه سما، می باشد که در هر مرکز دانشگاهی یک پایگاه بسیج دانشجویی فعالیت می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه