اخبار داغ

کارمندان خوزستانی در یک ماه گذشته ۴ روز کمتر از سایر کارمندان کار کردند؛

تعطیلی زودهنگام ادارات خوزستان؛ راه حل یا حذف صورت مسئله؟

تعطیلی زودهنگام ادارات خوزستان؛ راه حل یا حذف صورت مسئله؟
تعطیلی زودهنگام ادارات در خوزستان به دلیل شرایط جوی موجود بیش از حل اساسی مشکل، حذف صورت مسئله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های دولتی خوزستان پس از آغاز فصل گرما در بسیاری از روزهای تابستان کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

بنا بر بررسی‌های خبرنگار رهیاب، نخستین مصوبه کاهش ساعات اداری در خوزستان از 28 خرداد امسال صادر شد و حالا در جدیدترین اطلاعیه این کاهش تا آخر هفته جاری ادامه دارد.

,

با توجه به تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه و جمعه، کارمندان خوزستانی در حد فاصل 28 خرداد تا 28 تیر امسال فقط 22 روز کاری را تجربه کردند. با توجه به اینکه کاهش ساعات اداری در 17 روز کاری اعمال شد، کارمندان خوزستانی در این مدت 29 ساعت و 30 دقیقه کمتر از حد معمول در محل کار خود حاضر شدند، چیزی در حدود 4 روز کاری!

,

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی هفته گذشته میزان کاری مفید کارمندان در ادارات دولتی را 22 دقیقه در روز اعلام کرد که حالا باید دید با کاهش این میزان ساعت از کار کارمندان دولتی، میزان کار مفید در دستگاه‌های اجرایی خوزستان چه میزان خواهد بود.

,

باید دید پرداخت زیان اور به کارمندان خوزستانی به دلیل شرایط جوی موجود در این استان، مفید تر از تعطیلی مکرر و مستمر این استان و تبدیل آن به استانی نیمه تعطیل نیست؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه