اخبار داغ

خبری خوش برای مادرِ شازندی با دو فرزند معلول

خبری خوش برای مادرِ شازندی با دو فرزند معلول
پس از انعکاس خبر وضعیت و مشکل مسکن خانواده سلیمانی با دو فرزند معلول در روستای چقا سیاه،مسئولین خبر حل مشکل مسکن این خانواده با همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به دنبال پیگیری های خبرنگار شازند ما در خصوص خبری با عنوان (حکایت عاشقانه مادری با سه فرزند معلول/نمیدانم پس از مرگم چه بر سر فرزندانم می آید)و وضعیت رسیدگی به خانواده عذرا سلیمانی که دارای دو فرزند معلول بوده و در روستای چقا سیاه سکونت دارد و از نبود و یا کمبود برخی امکانات در مضیقه است مسئولان مربوطه، پاسخهایی را ارائه کردند که در ادامه می خوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما , شازند ما , در خصوص خبری با عنوان (حکایت عاشقانه مادری با سه فرزند معلول/نمیدانم پس از مرگم چه بر سر فرزندانم می آید)و وضعیت رسیدگی به خانواده عذرا سلیمانی که دارای دو فرزند معلول بوده و در روستای چقا سیاه سکونت دارد و از نبود و یا کمبود برخی امکانات در مضیقه است مسئولان مربوطه، پاسخهایی را ارائه کردند که در ادامه می خوانید., حکایت عاشقانه مادری با سه فرزند معلول/نمیدانم پس از مرگم چه بر سر فرزندانم می آید,

۱۰۰ بیمار زمین گیر و ۵۰ بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند

, ۱۰۰ بیمار زمین گیر و ۵۰ بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند, ۱۰۰ بیمار زمین گیر و ۵۰ بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند,

مشهدی، مدیر کمیته امداد شازند در گفتگو با خبرنگار شازند ما در خصوص رسیدگی به خانواده های محروم و بی بضاعت گفت: در شهرستان شازند تعداد ۱۰۰ بیمار زمین‌گیر و ۵۰ بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد هستند و ما سالانه به بیش از ۱۵۰ خانواده همراه با مسئولان سرکشی داریم.

, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: به جهت خدمات دهی بهتر تفاهم نامه هایی را با سپاه خواهیم داشت تا بتوانیم در حوزه مسکن و ساخت و ساز خانه محرومان در کنار یکدیگر خدمات دهی بهتری را داشته باشیم.

,

مدیر کمیته امداد شازند در خصوص خانواده سلیمانی که دارای دو فرزند معلول هستند نیز عنوان کرد: ما از خیّرین کمک خواهیم گرفت و در خصوص ساخت یک دستگاه منزل از نظر مالی، مصالح و جواز ساخت امور لازم را انجام خواهیم داد.

,

 ۵۰ خانواده با دو معلول در شهرستان شازند

,  ۵۰ خانواده با دو معلول در شهرستان شازند,  ۵۰ خانواده با دو معلول در شهرستان شازند,

عموجانی رئیس بهزیستی شازند نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بهزیستی شهرستان شازند در راستای اهدافی که دارد تلاش می کند تا نیازمندی های مددجویان را در زمینه مسکن مرتفع کند.

,

وی افزود: در سطح شهرستان شازند ۵۰ خانواده با دو معلول داریم که در حال ارائه خدمات به آنها هستیم، در بین این مددجویان کسانی هستند که از نظر مسکن دچار مشکل اند که بهزیستی با توجه به دستورالعملهای سازمانی و کمک خیرین نسبت به ساخت مسکن برای آنها اقدام می کند.

,

ساخت مسکن خانواده محروم با کمک بسیج سازندگی

, ساخت مسکن خانواده محروم با کمک بسیج سازندگی, ساخت مسکن خانواده محروم با کمک بسیج سازندگی,

 رئیس بهزیستی شازند تصریح کرد: خدمات بهزیستی به مددجویان به صورت مستمر و متوالی است و امکان دارد که در زمینه ساخت مسکن به این خانواده اهل چقا سیاه خدمتی ارائه نشده باشد اما در زمینه های دیگر از جمله، درمان، ایاب و ذهاب، مواد غذایی و سبد کالا، خدماتی به این خانواده ارائه شده است.

,

عموجانی عنوان کرد: با توجه به جلسه ای که با بسیج سازندگی منعقد شد تلاش ما بر این هست که در اولین فرصت نسبت به ساخت مسکن این مددجویان اقدام شود که ابتدا خانواده مددجو کارهای اولیه همچون اخذ جواز و شناژ بندی را انجام می دهد و سپس هزینه های مربوط به ادامه کار توسط بهزیستی به صورت مرحله ای ارائه خواهد شد.

,

بی شک یکی از مهم ترین آرمان های مسئولان، تحقق عدالت اجتماعی، کم شدن فاصله طبقاتی، رفع تبعیض، حمایت از محرومان و فقر ستیزی است اما این آرمانها در حرف و روی کاغذ قشنگ هستند و تا عملیاتی نشوند نمی توان درباره آنها صحبت کرد.

,

رهبر انقلاب نیز در بسیاری از دیدارهای خود با مسئولان کشور همه‌ی مسئولان را به کار فوق‌العاده و مضاعف و نشناختن شب و روز در کار برای رسیدگی به محرومیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی سفارش ‌کردند.

,

بنابراین توجه و رسیدگی به محرومین در سطح شهرستان نیازمند عزم و همت جهادی است که مسئولان باید با روحیه جهادی و بدور از دیدگاه های سیاسی و حزبی وارد عمل شده و در جهت کاهش و ریشه کن کردن محرومیت، گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه