اخبار داغ

معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان اردل خبر داد؛

درخشش سه دانش آموز اردلی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان

درخشش سه دانش آموز اردلی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان
معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان اردل از راهیابی سه دانش آموز اردلی به مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر بهرامی اردلی معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر اظهار کرد: ضمن تشکر از زحمات همکاران، امسال دانش آموزان مسعود ظفری (مدرسه بهار ازادی اردل)، فاطمه خسروی (مدرسه فرشتگان اردل)، آذین احمدی (مدرسه ۱۷ شهریور کاج) جزء پذیرفته شدگان این آزمون ها در شهر اردل بودند که موفقیت این سه دانش آموز در آزمون استعدادهای درخشان را به خانواده های آنها تبریک گفت و برای این سه نوجوان آرزوی موفقیت نمود.

بهرامی به منظور تشویق این عزیزان نشستی صمیمی با مسعود ظفری دانش آموز پایه ششم مدرسه بهار آزادی اردل برگزار نمود و در این نشست برای وی آرزوی موفقیت نمود.

وی در ادامه افزود: در سال تحصیلی گذشته تنها یک دانش آموز از شهرستان اردل موفق به راهیابی به مدارس استعدادهای درخشان شد و موفقیت سه دانش آموز در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ نوید نشاط و شادابی و امید در شهرستان اردل می باشد.

بهرامی بیان کرد: پذیرش این دانش آموزان در آزمون های مذکور افتخاری دیگر برای مدارس شهرستان اردل را رقم زد.

گفتنی است آزمون تیزهوشان ویژه پایه ششم دبستان همه ساله به منظور استعدادیابی در آموزش و پرورش برگزار می­گردد که با اعلام نتایج به صورت سراسری از طریق آموزش و پرورش استان ها اسامی راه یافتگان به مدارس تیزهوشان اعلام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه