اخبار داغ

طی چهار سال گذشته؛

شهرداری دلیجان ۹۳ میلیارد ریال برای تعریض خیابان ها هزینه کرده است

شهرداری دلیجان ۹۳ میلیارد ریال برای تعریض خیابان ها هزینه کرده است
مسئول واحد املاک شهرداری دلیجان گفت: شهرداری طی چهار سال گذشته ۹۳ میلیارد ریال در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر هزینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید حسن جلالی، مسئول املاک شهرداری دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: شهرداری دلیجان از سال ۹۲ تا ۹۵ علی رغم کاهش درآمد های شهرداری عملکرد بسیار خوبی در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

, ,

جلالی اظهار کرد: شهرداری طی چهار سال گذشته ۹۳ میلیارد ریال در تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر هزینه کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال هم موضوع تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد افزود: امسال تا کنون سه مورد تملک و تعریض خیابان ها و کوچه های سطح شهر انجام شده است.

,

مسئول املاک شهرداری دلیجان بیان کرد: همچنین واحد املاک شهرداری دلیجان در راستای توسعه بازار سنتی در ضلع شرقی مسجد اعظم کوچه جانبازان را به متراژ ۱۹۵ متر مربع خریداری و تخریب کرده است.

,

جلالی اظهار کرد، تعدادی دیگر از املاک سطح  شهر که در طرح بافت فرسوده و طرح تعریض قرار دارند خریداری شده است که بزودی تخریب می شوند.

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۱ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه