اخبار داغ

مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ خبر داد

پیشرفت 38 درصدی پروژه 450 هکتاری زعفرانیه بیرجند/ آمادگی همکاری در ایجاد خدمات روبنایی را داریم

پیشرفت 38 درصدی پروژه 450 هکتاری زعفرانیه بیرجند/ آمادگی همکاری در ایجاد خدمات روبنایی را داریم
مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ گفت: حدود یک سال است که از زمان اجرای پروژه 450 هکتاری زعفرانیه بیرجند می گذرد و هم اکنون از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم و بیش از 38 درصد کار انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اسماعیلی مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ وابسته به آستان قدس رضوی صبح امروز در بازدید از پروژه 450 هکتاری زعفرانیه بیرجند، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: : حدود یک سال است که از زمان اجرای پروژه می گذرد و پروژه به نسبت پروژه های دیگر که در سایر استان و بخش های کشور درحال اجرا است­ از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: هم اکنون از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم و بیش از 38 درصد کار انجام شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه مدت زمان این پروژه 30 ماه است، افزود: به علت تغییراتی که در طرح داده شده است ممکن است مقداری به زمان پروژه اضافه شود.

,

 

,

مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ با اشاره به اینکه پروژه در سطح 450 هکتار در حال اجرا است، افزود: حجم کار فوق العاده سنگین است و برای اولین بار است که چنین اتفاق مبارکی در سطح کشور می افتد.

,

 

,

اسماعیلی گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط با این پروژه در استان هم باید همکاری داشته باشند تا همزمان با پیشرفت عمرانی پروژه،  زیرساخت ها هم تامین شود تا در زمان واگذاری طرح مشکلی وجود نداشته باشد.

,

 

,

وی تصریح کرد: آستان قدس آمادگی دارد تا در مجموعه های روبنایی این پروژه هم از جمله فرهنگی، مذهبی، ورزشی و ... همکاری کند.

,

 

,

مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ افزود: امیدواریم زیرساخت ها و ایجاد خدمات روبنایی هم همزمان با این پروژه که با  ابعاد خود به عنوان یک پروژه الگویی در کشور است، پیش برود و آستان قدس به تعهد خود در این پروژه عمل کند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه همکاری خوبی در این پروژه برقرار است، گفت: امیدواریم در دیگر پروژه ها نیز مشارکت کنیم و به نوعی باری را از روی زمین برداریم اما بصورت یک قرار داد برد- برد که هم برای دولت و هم شرکت ما انتفاع داشته باشد.

,

 

,

مدیر عامل شرکت موسسه خدمات و توسعه خراسان بزرگ با اشاره به اوضاع نامناسب اقتصادی موجود، خاطرنشان کرد: هرچند که با توجه به این شرایط همه این راضی به موقع به فروش نخواهد رسید اما به تعهدی که کردیم پایبند هستیم و امیدواریم در برنامه زمانبندی مراحل آماده سازی پروژه انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه