اخبار داغ

دستاورد مددجویان بهزیستی شهرستان ملارد در معرض تماشای مردم قرارگرفت + تصاویر

دستاورد مددجویان بهزیستی شهرستان ملارد در معرض تماشای مردم قرارگرفت + تصاویر
به مناسبت هفته بهزیستی نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان شهرستان ملارد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد ، مرتضی قربانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اقتدار ملارد با اشاره به لزوم معرفی دستاوردها و توانمندی های معلولین به مردم گفت: در راستای این عمل نمایشگاهی با محوریت معرفی دستاوردها و توانمندی های معلولین شهرستان ملارد به مدت پنج روز در پارک بانوان شهرستان ملارد دایر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد ،,

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: تلاش داریم با به نمایش گذاشتن محصولات دست معلولین ثابت کنیم که معلولیت، محدودیت نیست بلکه می‌توان از آن به عنوان یک فرصت برای شکوفایی استفاده نمود. در واقع هدف از برگزاری این نمایشگاه، آشنایی شهروندان با توانمندی ها و هنرهای دستی معلولین جسمی، ذهنی، بینایی است.

,

قربانی تصریح کرد: بخشی از این دستاوردها شامل تابلوهای معرق و خوشنویسی مددجویان و معلولین جسمی حرکتی و هنر چرم دوزی دختران مرکز روزانه کامیاب می باشد که به نمایش عموم مردم در آمده و البته که مورد استقبال و توجه بانوان شهرستان ملارد قرار گرفت.

,

بر اساس این گزارش این نمایشگاه به مدت 5 روز از ساعت7 صبح الی 12 ظهر به آدرس : ملارد، مارلیک بلوار سه بانده، میدان ساعت، بلوار آرش، پارک بانوان قابل بازدید برای بانوان می باشد.

,

, , , , , , , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه