اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

کابینه، شرکت سهامی نیست که احزاب با فشارهای سیاسی از آن سهم خواهی کنند/ مردم انتظار معرفی کابینه فراجناحی دارند

کابینه، شرکت سهامی نیست که احزاب با فشارهای سیاسی از آن سهم خواهی کنند/ مردم انتظار معرفی کابینه فراجناحی دارند
سلیمی با اشاره به اینکه کابینه شرکت سهامی نیست که احزاب بخواهند با فشارهای سیاسی سهم خواهی کنند گفت: سهم خواهی از کابینه ظلم به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛در خصوص معرفی اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: کابینه دولت به عنوان موتور محرک دولت است که می خواهد همه کشور را اداره کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

سلیمی با اشاره به اینکه اعضای کابینه مجموعه ای هستند که نه تنها مقدرات کشور را برای چهار سال بلکه برای ده ها سال پایه ریزی می کنند اظهار کرد: بنابراین لازم است دولت، افرادی را معرفی کند که جوان، شجاع، چابک، فعال، کارآمد، تیز بین و برنامه ریز باشند.

,

وی ادامه داد:افرادی که از سوی دولت معرفی می شوند باید شناخت کاملی از مسائل و مشکلات کشور داشته و با اولویت بندی این مسائل بتوانند چرخ حرکت کشور را با سرعت بیشتری به جریان بیندازند.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اقتصاد و معیشت مردم را از موضوعات مهم کشور عنوان کرد و افزود: دولت کابینه ای را معرفی کند که بتواند در موضوع اقتصاد و معیشت کشور تغییری را ایجاد کند.

,

سلیمی اظهار کرد: کشور به کابینه ای نیاز دارد تا به دور از تنش زایی و در سایه آرامش پیگیر خواسته های مردمی و تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور باشد.

,

وی با اشاره به اینکه کابینه شرکت سهامی نیست که احزاب بخواهند با فشارهای سیاسی سهم خواهی کنند گفت: سهم خواهی از کابینه  ظلم به مردم است.

,

سلیمی با تاکید بر اینکه کابینه دفتر حزب نیست افزود: در معرفی افراد کابینه باید کارآمدی حرف اول را بزند نه وابستگی حزبی و جناحی؛ که این موضوع کمکی به پیشرفت کشور نمی کند.

,

مردم انتظار معرفی کابینه فراجناحی دارند

, مردم انتظار معرفی کابینه فراجناحی دارند, مردم انتظار معرفی کابینه فراجناحی دارند,

سلیمی با بیان اینکه رئیس جمهور به دلیل سوابقی که در بخش های مختلف کشور دارد شناخت خوبی نسبت به افراد کارآمد دارد بیان کرد: مردم انتظار دارند دولت کابینه ای فراجناحی معرفی کند.  

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امید می رود رئیس جمهور در سایه وحدت که همواره از آن دم می زند کابینه ای را به مجلس معرفی کند که وحدت بین مسئولین بیش از پیش مشهود باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه