اخبار داغ

مردم ازهزینه سرسام‌آور برق، گاز و آب گله مندند:

لزوم شفاف‌سازی دولت در زمینه پرداخت اعتبارات

لزوم شفاف‌سازی دولت در زمینه پرداخت اعتبارات
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه سالیانه 37 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها در اختیار دولت برای ارائه به دستگاه‌های خدمات دهنده قرار می‌گیرد، گفت: دولت در این زمینه شفاف‌سازی کند تا هزینه‌های سرسام‌آور در زمینه بهای مصرف برق و غیره روی دوش مردم نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای سیدجمال؛ سر ماه که نرسیده درب خانه را می‌زنند؛ مأمور اداره برق یا آب و یا گاز است؛ برخی شهروندان معتقدند که بعد از هدفمندی یارانه ها روز به روز بر قیمت‌های آب، برق و گاز افزوده شد و دیگر صدای آنان کمتر به گوش مسئولان می‌رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

هر از چندگاهی فردی را در مسیر ادارات خدمات‌رسانی می‌بینیم که قبوض به دست به منزله اعتراض راهی این ادارات است؛

,

همین چند روز گذشته بود یکی از روستائیان که قبضی در دست داشت، در مراسمی منتظر بخشدار مرکزی اسدآباد بود تا درباره افزایش قیمت آب چاه کشاورزی صحبت کند؛

,

او می‌گفت که سرماه نشده نه تنها هزینه ای برای مصرف آب می‌آید، بلکه مالیاتی هم در این قبوض نوشته می‌شود؛ او معترض بود که در طول سال چند بار باید مالیات در این زمینه بدهد؛

,

این شد که در زمینه هزینه‌های سرسام‌آور قبوض آب، برق و گاز از یکی از نمایندگان مردم در مجلس جویا شدیم؛

,

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال؛ اظهار کرد: متأسفانه بیشترین گلایه مردم نه تنها در ثیمت و بهای مصارف خنگی بلکه در زمینه مالیات بر ارزش افزوده چاههای برقی است.

, آوای سیدجمال؛,

وی با بیان اینکه گاها پولی که علاوه بر مصرف برق گرفته می‌شود، بیشتر از میزان مصرف اصل برق است، گفت: این مهم برای بخش کشاورزی مشکل اساسی شده؛ به خصوص در مناطقی که سطح آبهای زیرزمینی پایین است و به ناچار باید آب از اعماق زمین کشیده شود.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم به خصوص خانواده‌های کم درآمد و ضعیف جامعه برایشان سخت است که مبالغ بهای مصرفی آب و غیره خانگی را پرداخت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه سالیانه 37 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه‌ها در اختیار دولت است که برای یارانه به دستگاه‌های خدمات دهنده مانند آب، برق و گاز داده شود تا فشار این هزینه‌ها روی مردم نباشد، افزود: متأسفانه این مهم در این بخش شفاف نیست، فشار روی دوش مردم می افتد.

,

حاجی‌دلیگانی بر شفاف‌سازی اختصاص اعتبارات به بخش خدمات رسان از محل هدفمندی یارانه تأکید کرد و گفت: باید دولت به صورت پلکانی موارد را صوری تنظیم کند که به اقشار متوسط و ضعیف جامعه فشارها وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه