اخبار داغ

برگزاری مراسم استقبال از مربی تیم کونگ فو کردستان در رقابت های کاپ آزاد جهانی ترکیه/ هیات کونگ فو از هیات های فعال ورزشی سقز است

برگزاری مراسم استقبال از مربی تیم کونگ فو کردستان در رقابت های کاپ آزاد جهانی ترکیه/ هیات کونگ فو از هیات های فعال ورزشی سقز است
باحضور جمعی از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران از حاتم معروفی مربی تیم کونگ فو کردستان در رقابت های کاپ آزاد جهانی ترکیه استقبال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  گولان سقز، فرزاد خاکی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز در این مراسم که در سالن ورزش های رزمی ریاست جمهوری واقع در شهرک دانشگاه برگزار شد ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم؛ هیات کونگ فو شهرستان سقز را یکی از هیات های ورزشی فعال معرفی کرد و ورزشکاران این هیات را بسیار توانا و مستعد ارزیابی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,

خاکی ضمن تبریک کسب مقام سوم ورزشکاران کشور با مربیگری حاتم معروفی مربی توانمند سقزی در رقابت های کاپ آزاد جهانی ترکیه از تلاش های ارزنده این مربی و پیشکسوت قدر دانی کرد.

,

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از قهرمانان و مربیان شهرستان سقز خاطرنشان کرد: در این مراسم بیش از 200 ورزشکار، مربی و جوان برتر تقدیر خواهد شد همچنین در این مراسم از این مربی تلاشگر تقدیر خواهد شد.

,

در ادامه ورزشکاران هیات کونگ فو شهرستان سقز به انجام حرکات نمایشی و ورزشی پرداختند.

,

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز، هیات کونگ فو شهرستان، و تعدادی از هیات های ورزشی دیگر از زحمات این مربی دلسوز قدردانی شد.

,

گفتنی است، رقابت های هنرهای رزمی جهان روزهای 8 تا 13 تیرماه در شهر آنتالیای ترکیه برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه