اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد؛

آغاز اردوهای طرح هجرت ۳ در استان مرکزی/رنگ‌آمیزی 35 هزار متر از فضای آموزشی توسط جهادگران بسیجی

آغاز اردوهای طرح هجرت ۳ در استان مرکزی/رنگ‌آمیزی 35 هزار متر از فضای آموزشی توسط جهادگران بسیجی
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سال گذشته ۳۵ هزار مترمربع رنگ‌آمیزی مدارس، ۲۳۰۰ متر دیوارنویسی، تعمیر ۳۰۰ عدد میز و نیمکت و یک‌هزار متر خط کشی حیاط مدارس توسط دانش‌آموزان در اردوهای هجرت ۳ انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مراسم افتتاح اردوهای جهادی هجرت ۳ ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان در کانون بسیج جوانان اراک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سرهنگ پاسدار امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این مراسم با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها اردوهای جهادی کار خود را شروع کرده است، گفت: طرح اردوهای هجرت ۳ در اقصی نقاط در عرصه آبادانی، احداث، مرمت و اشتغال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی فعالیت دارند.

, با اشاره به اینکه در بسیاری از شهرستان‌ها اردوهای جهادی کار خود را شروع کرده است، , گفت: طرح اردوهای هجرت ۳ در اقصی نقاط در عرصه آبادانی، احداث، مرمت و اشتغال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، دینی و مذهبی فعالیت دارند.,

وی مهارت‌آموزی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان را از اهداف این اردوها برشمرد و افزود: اجرای طرح‌های سازندگی ضمن بهبود بخشی به امکانات فرهنگی و آموزشی فرصتی را فراهم می‌آورد تا دانش‌آموزان مهارت‌های حرفه ای را کسب کنند.

,

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به گزارش عملکرد اردوهای هجرت ۳ در سال جاری گفت: امسال ۴۵۰ نفر در اردوهای یک‌روزه، ۶۱۰ نفر اردوی ۱۰ روزه و ۹۳۰ نفر در اردوی ۷ روزه شرکت خواهند داشت.

,

امینی به عملکرد سال گذشته اردوهای هجرت ۳ پرداخت و گفت: سال گذشته ۳۵ هزار متر مربع رنگ آمیزی مدارس، ۲۳۰۰ متر دیوارنویسی، تعمیر ۳۰۰ عدد میز و نیمکت و یک‌هزار متر خط کشی حیاط مدارس در این اردوهای جهادی دانش‌آموزی در استان مرکزی صورت گرفت.

,

اردوهای جهادی فرصتی برای کسب مهارت چگونه زیستن

, اردوهای جهادی فرصتی برای کسب مهارت چگونه زیستن, اردوهای جهادی فرصتی برای کسب مهارت چگونه زیستن,

حیدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این مراسم با بیان اینکه در دیدگاه اسلام تربیت تنها خواندن و نوشتن نیست، گفت: اگر امروز شاهدیم که تعدادی از دانش‌آموزان پس از پایان یک بُعد از تربیت، بر خود تکلیف کرده که در فرصت ایام فراغت از تحصیل، داوطلبانه برای کمک به محروم حضور داشته باشند، بیانگر توجه به ابعاد دیگر تربیت است.

,

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی کمک به همنوع و نیازمندان را از جبنه‌های دیگر تربیت دانست و گفت: در تمام ایام و مقاطع مختلف تحصیل آموزش و پرورش به این مهم توجه داشته و آن را پیگیری می‌کند.

,

وی افزود: در حقیقت پرورش، آموختن و تربیت تنها به مربوط به یک بازه زمانی خاص نیست. در سند بنیادین آموزش و پرورش نیز بر استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های تابستان برای تربیت و آموزش تاکید و این مهم را پیگری کرده است.

,

حیدیری در پایان خاطرنشان کرد: افراد در عرصه سازندگی براساس میل درونی خود، داوطلبانه و خودجوش ورود می‌کنند و این به معنای درونی شدن مسئله تربیت است. دیگر کارکرد اردوهای جهادی علاوه بر ساخت و ساز و تعمیر کردن، افزایش مهارت چگونه زیستن است.

,

 

,
,
, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه