اخبار داغ

توسط منتخب جشنواره کشوری سوره برگزار شد؛

پیچ تند میهمان فاروج+گزارش تصویری

پیچ تند میهمان فاروج+گزارش تصویری
تئاتر پیچ تند که منتخب جشنواره کشوری سوره است به مدت دو شب در شهرستان فاروج اجرا و علاقه‌مندان برای تماشای آن در سالن فرهنگسرای شهرستان حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ غلامرضا یوسفی کارگردان تئاتر پیچ تند از سال 1360 به کار تئاتر مشغول است در رابطه با اجرای این نمایش گفت: اجرای تئاتر پیچ تند منتخب استان در جشنواره کشوری سوره است و باید برای شرکت در مرحله منطقه‌ای آماده شود، به‌منظور همین حفظ آمادگی تصمیم گرفتیم تا در شهرهای هم‌جوار که آمادگی آن رادارند اجراهایی به‌صورت رایگان داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

وی در ادامه افزود: این نمایش نوشته آقای داوود عباسی است و مربوط به سال 67 و روزهای پایانی جنگ است، سوءظن بین یک زوج در یک خانواده ارمنی باعث اختلافاتی در خانواده شده است. از طرفی پسر این خانواده در جبهه به سر می‌برد و با رسیدن خبر زخمی شدن آن‌همه توجه‌ها به آن سمت رفته و مشکلات بین خانواده حل شود.

,

یوسفی در ادامه اظهار داشت: هدف و پیام این تئاتر این است که ما مسئله اصلی را باید توجه بکنم و دشمنان اصلی را باید ببینیم چه کسانی هستند، مسائل و مشکلات داخلی که شاید بسیاری از آن‌ها اصلاً مهم نیست نباید پرداخته شود. باید تمام فکر و عزم خود را برای دشمن اصلی و خارجی جمع کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه