اخبار داغ

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم خبرداد:

اطفاء حریق کارگاه چوب بری در شهرک زواره ای

اطفاء حریق کارگاه چوب بری در شهرک زواره ای
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم از اطفاء حریق کارگاه چوب بری در شهرک زواره ای خبر داد و جزییات این عملیات را تشریح کرد..
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا موسوی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر رباط کریم در گفت‌وگو با رباط نیوزبا اعلام خبر اطفاء جریق کارگاه چوب بری در شهرک صنعتی زواره ای، اظهار کرد: با اعلام این خبر از سوی شهروندان حاضر در شهر زواره ای بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل وقوع آتش سوزی رفتند و به دلیل حجم آتش از ایستگاه های نسیم شهر و نصیر شهر کمک خواسته شد که نیروهای آنان نیز به سرعت در محل حادثه حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی افزود: حریق چوب و ضایعات چوبی به آدرس شهرک زواره‌ای کوچه ۸ در ساعت ۱۸:۳۰ با تلاش دو ساعته نیروهای آتش نشانی رباط کریم حریق اطفا شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

,

موسوی خاطرنشان کرد: از دلایل بروز این حادثه را می توان بی احتیاطی و وجود مواد آتش زا در نزدیکی انبار چوب دانست که عدم توانایی در کنترل آتش موجب فراگیر شدن آن شده است.

,

وی در پایان متذکر شد: از شهروندان بویژه در واحدهای صنعتی تقاضا داریم تا با رعایت نکات ایمنی موجب کاهش خسارات شده بویژه که در مناطق صنعتی این آسیب ها می تواند موجب خسارات جبران ناپذیری شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه