اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی تشریح کرد:

جزئیات قتل دختر ۱۷ ساله حصارگرمخانی

جزئیات قتل دختر ۱۷ ساله حصارگرمخانی
رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی تهدید به برقراری رابطه نامشروع را عامل قتل دختر 17 ساله اهل حصارگرمخان از توابع شهرستان بجنورد اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سرهنگ رضا عرب زاده  در تشریح این خبر اظهار کرد: دو جوان 22 و 23 ساله وقتی متوجه تنهایی دختر 17 ساله در منزل می شوند با شکستن شیشه درب منزل و تجاوز به عنف با توسل به زور وارد منزل می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی ادامه داد: مقتول که متوجه موضوع می شود تنها راه چاره را فرار به پشت بام خانه می بیند که این دو فرد نیز به دنبال وی به پشت بام می روند.

,

سرهنگ عرب زاده افزود: این دو جوان با زور خواهان برقراری رابطه با دختر می‌شوند و بدلیل اصرار این دو جوان به برقراری رابطه نامشروع، دختر آنان را تهدید می‌کند که در صورت عدم ترک منزل خود را از پشت بام پرت می‌کند.

,

وی اضافه کرد: دختر 17 ساله با اصرار دو جوان به نیت شیطانی و قرار گرفتن در لبه پرتگاه خود را از پشت بام منزل مسکونی به پایین پرت می‌کند و در دم جان می دهد.

,

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد، این دختر به دلیل جدایی پدر و مادر از یکدیگر به همراه مادر تنها زندگی می‌کرده است.

,

عرب زاده با بیان اینکه این دختر در روز حادثه به دلیل رفتن مادر به سرکار در منزل تنها بوده، افزود: دو جوان که از ساکنین همین منطقه هستند و با توجه به کوچک بودن محیط و سرعت عمل پلیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: این دو متهم پس از دستگیری به کار خود اعتراف کرده و هم اکنون برای سیر مراحل قضایی راهی زندان شده اند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه