اخبار داغ

گفتگو با محیط بان خوزستانی :

برای حفاظت از محیط زیست پدرم را جریمه کردم

برای حفاظت از محیط زیست پدرم را جریمه کردم
سید سجاد حسینی محیط بان خوزستانی است که انسان را تنها تهدید کننده محیط زیست می‌داند و می‌گوید برای حفاظت از محیط زیست پدرم را جریمه کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید سجاد حسینی در گفتگو با خبرنگار رهیاب، اظهار داشت: با توجه به خطراتی که همیشه حیات وحش و جنگل‌ها را تهدید می‌کند، در کوه های قارون منگشت همیشه در حال گشت زنی و کنترل منطقه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
سید سجاد حسینی محیط بان
, سید سجاد حسینی محیط بان, سید سجاد حسینی محیط بان,


وی با بیان اینکه حقوق و مزایا در شغل محیط بانی نباید اولویت باشد، افزود: تنها موضوعی که برای یک محیط بان اهمیت دارد حفظ و حراست از حیات وحش، جنگل‌ها و پرندگان است.

حسینی با عنوان این موضوع که حتی پدر خود را بابت تخلف زیست محیطی جریمه کرده‌ام،  گفت: جان یک محیط بان همیشه در خطر است چرا که بارها پیش آمده که شکارچیانی که توسط ما جریمه می شوند با انواع تهدیدات سعی ‌کنند تا ما منطقه را رها کنیم.

وی با بیان اینکه تنها موجودی که حیات وحش را به مخاطره می‌اندازد انسان است، گفت: باید حیات وحش را دوست بداریم چرا که اگر به حیات وحش و طبیعت خدادادی بی توجه باشیم در حق فرزندان خود و نسلهای آینده جفا کرده ایم.

این محیط بان محیط زیست با بیان اینکه محیط بانان از روی علاقه‌ای که به جنگل و حیات وحش دارند به این شغل روی آورده‌اند، عنوان کرد: محیط بان ساعت‌ها به دور از خانه و خانواده خویش و با امکانات بسیار ناچیز از طبیعت حراست می‌کنند.

انتهای پیام

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه