اخبار داغ

فرماندار قرچک:

رسانه ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال دهند

رسانه ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال دهند
فرماندار قرچک گفت: در ادارات این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و خدمات باید توسط اصحاب رسانه به مردم انتقال داده شود و رسانه ها مشکلات مردم را به مدیران انتقال دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; مسعود مرسلپور فرماندار قرچک ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با و روسای ادارات برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد شهدا و امام خمینی (ره) اظهار داشت: قوه مجریه که بعد از مقام معظم رهبری عالی ترین مقام کشور است و کارهای مهم فرهنگی ورزشی امنیتی و غیره را باید مدیریت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

مرسلپور با معرفی سه رئیس اداره تبلیغات اسلامی، هلال احمر، و اداره ثبت اسناد در این جلسه گفت: در شهرستان قرچک مهم ترین اصل کار کرد مسئولین و خدمت به مردم است ودر خصوص عزل ونسب ها باید مدیرانی به شهرستان بر سر کارقرار گیرند که در امر خدمت رسانی فعال باشند.

,

وی بیان داشت: شاخص ترین عملکرد دولت تدبیر در امر بهداشت درمان بوده است و ما نیز در این بحث فعال بودیم وعملکرد قابل قبولی را ارائه داده ایم.

,

فرماندار قرچک با بیان اینکه وظیفه دولت و دولت مردان این است که خدماتی که توسط دولت به مردم عرضه شده را معرفی و نیاز های مردم را نیز شناسایی کنند و در جهت رفع مشکلات مردم برآیند گفت: رؤسای ادارات باید در امر اطلاع رسانی فعال باشند و گزارش عملکرد خود را ارائه کنند، همچنین لازم است مدیران در وفاداری به نظام پیش قدم باشند و فعالیتهای خود را مردم معرفی کنند.

,

, ,

وی  گفت: در ادارات این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته و خدمات باید توسط اصحاب رسانه به مردم انتقال داده شود و مشکلات مردم را نیز به مدیران انتقال دهند.
مرسلپور افزود: مدیران عزیز شهرستان قرچک انتخابات به پایان رسیده است و برنده مطلق انتخابات رهبر معظم است، و مدیران باید خدمات رسانی کنند و در این امر کوتاهی نکنند.

,
,

وی تاکید کرد: در سه سال گذشته چندین کیلومتر طرح فاضلاب داشتیم، این خدمات یک شخص خاص نیست، خدمات شخصیت حقوقی است که نظام به فرد می دهد.

,

وی در پایان: اگر هماهنگی در شهرستان باشد، موفقیت های فراوانی کسب می شود، برخی گمان می کنند فراتر از قانون هستند، خیر، کسی حق دخالت در وظایف دیگری ندارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه