اخبار داغ

رئیس فرودگاه سبزوار خبرداد:

امکان برقرای پرواز های عتبات از فرودگاه سبزوار

امکان برقرای پرواز های عتبات از فرودگاه سبزوار
مدیر عامل فرودگاه سبزوار از امکان آغاز پرواز های عتبات عالیت از فرودگاه سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبصیر سبزوار علی اصغرروشن بین در جلسه مشترک با امام جمعه سبزوار با اشاره ظرفیت مناسب سبزوار برای برقراری پرواز های خارجی عتبات عالیت از سبزوار اظهارداشت: موقعیت جغرافیایی سبزوار برای برقرای این پرواز ها بسیار مناسب بوده و می توان با فراهم کردن برخی امکانات این پرواز ها را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به موقعیت سبزواردر بین شهرستان های اطراف و مزیت وجود فرودگاه در شهرستان عنوان کرد: در صورت برقراری این پرواز ها زائرین شهرهای اطراف نظیر بردسکن نیشابور جوین و جغتای با آرامش و اسایش بیشتری به این سفر ها اعزام خواهند شد.

,

 

,

روشن بین یکی از مهم ترین موانع برای برقراری این پرواز ها را ظرفیت پایین سالن فرودگاه عنوان کرد و افزود: در صورت برقراری ظرفیت حال حاضر پاسخگوی حجم مسافرین را نخواهد بود.

,

 

,

وی در ادامه افزایش ظرفیت سالن فرودگاه و ایجاد برخی تغیرات در باند را عامل مهمی برای ایجاد این پرواز ها دانست.

,

 

,

همچنین در چند روز گذشته فرماندار سبزوار از امکان برقراری پرواز های سبزوار - ساری، سبزوار - کیش و سبزوار - قشم با مشارکت بخش خصوصی خبر داده بود.

,

 

,

برادران یکی از شروط برقراری پرواز های خطوط دیگر را افزایش طول باند فرودگاه از 3هزارو300به 4هزار و 300متر عنوان کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد:در  ۵ روز از هر هفته، پرواز در مسیر سبزوار - تهران در فرودگاه  سبزوار به صورت رفت و برگشت برقرار است و همچنین موافقت ‌هایی در زمینه سفر هوایی به عتبات از سبزوار با سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

,

وی با بیان اینکه فرودگاه سبزوار از سیستم روشنایی باندبرخوردار است افزود: امکان برقراری پرواز در شب در این فرودگاه وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه