اخبار داغ

طولانی ترین بمباران جنگ به روایت تئاتر

طولانی ترین بمباران جنگ به روایت تئاتر
رئیس انجمن های نمایشی استان خوزستان ، از باز خوانی حماسه طولانی ترین بمباران جنگ تحمیلی در اندیمشک با اجرای تئاتر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان، محمد یاقوتپور در این خصوص گفت: چهار آذر در اندیمشک معرف مقاومت بی نظیر فرزندان این خطه در برابر هجوم  دژخیمان بعثی بود که در این حمله حتی مدارس و بیمارستان اندیمشک از گزند هجوم دشمن در امان نماندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان,

محمد یاقوتپور رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان گفت : جلسه ای با حضور مسئولین کشوری با هدف باز خوانی روز خون و حماسه ۴ آذر و طولانی ترین بمباران زمان جنگ تحمیلی برای  نگارش متن نمایشی با محوریت حماسه ۴ آذر  برگزار شد.

,

وی  افزود:  بمنظور باز خوانی روز خون و حماسه چهار آذر ۶۵ روز مظلومیت شهروندان اندیمشک و شناساندن این حماسه بزرگ مقاومت به عموم مردم و نسل جوان امروز مقرر شد تا متن نمایشی توسط استاد برهانی مرند به رشته تحریر در آمده و توسط او با حضور چهره های بازیگری برتر کشور کارگردانی شود.

,

رئیس انجمن های نمایشی خوزستان افزود:  این چنین حماسه ها و رشادت های بزرگی بعنوان برگ زرین در کارنامه افتخارات ملت ایران اسلامی ثبت شده که با دست خالی و با تکیه بر ایمان و ولایتمداری بر دشمنان غلبه کردند.

,

در این جلسه ارمغان بهداروند مدیر عامل تاتر کشور، نادر برهانی مرند کارگردان و نویسنده برتر کشور  و  حجت الاسلام محمد مهدی بهداروند عضوشورای نظارت برصدور پروانه نمایشی کشور و علی بازگیررییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و علی علیزاده از هنرمندان استان برگزار شده است.

,

 

,

photo_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b0%db%b7-%db%b1%db%b2_%db%b0%db%b9-%db%b5%db%b4-%db%b5%db%b6-2

, photo_%db%b2%db%b0%db%b1%db%b7-%db%b0%db%b7-%db%b1%db%b2_%db%b0%db%b9-%db%b5%db%b4-%db%b5%db%b6-2,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه