اخبار داغ

آغازی بر پایان غم های ننه خان بی بی؛

پایانی خوش برای قصه ی تلخ فرو ریختن تنها سرپناه خانواده جازموریانی+عکس

پایانی خوش برای قصه ی تلخ فرو ریختن تنها سرپناه خانواده جازموریانی+عکس
یک ماه پیش سقف خانه ننه خان بی بی فرو ریخت و در این گرمای سوزان آوره شد،ولی طولی نکشید که به همت فعالان رسانه ای در شهرستان رودبارجنوب سیل کمک ها به سوی منزل این خانواده محروم جازموریانی روانه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، یک ماه پیش بود که گزارشی تحت عنوان آوار سقف خانه ننه خان بی بی ندای محرومیت را فریاد زد در سایت خبری رودبار ما و کانالهای خبری شهرستان رودبارجنوب منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما, آوار سقف خانه ننه خان بی بی ندای محرومیت را فریاد زد , آوار سقف خانه ننه خان بی بی ندای محرومیت را فریاد زد ,


هنوز ساعتی از انتشار این خبر نگذشته بود که با حمایت جوانان انقلابی فعال در فضای مجازی شهرستان سیل کمک های مردمی برای ساخت این خانه و تهیه بسته های مواد غذایی آغاز شد.

,
,


محمود سابقی(شهردار زهکلوت رودبار جنوب) بخشی از هزینه ساخت خانه را برای این خانواده متقبل شد.

,
,


چند روز بعد ناوکی فرماندار شهرستان رودبار جنوب هم با حضور در روستای پنگ دوم بخش جازموریان هم چنین با کمک نقدی و وعده ساخت خانه و پیگیری آن را داد تا اینها مرهمی بر دردهای ننه خان بی بی باشد.

,
,

سیل کمک های نقدی و غیر نقدی و حمایت اشخاص، جوانان انقلابی فعال در فضای مجازی ، مسئولین شهرستان و بخش جازموریان ادامه داشت تا این که توسط حیدر بامری خبرنگار افتخاری سایت خبری رودبار ما که از معتمدین روستای پنگ دوم میباشد و مسئولیت جمع آوری کمک های مردمی را برعهده گرفت.

,

 

,

, ,

 

,

خبر دار شدیم که کمیته امداد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان(به دلیل مرزی بودن این روستا) مسئولیت ساخت خانه را برعهده گرفته و پرونده های اولیه را در این باره تشکیل داده است.
حال بزرگان روستا درصدد این هستند که با کمک خیرین لوازم ضروری این بانوی پنگی را آماده کنند.

,
,

 

,

, ,


کمک های بعدی را هم برای امور خیریه دیگر عودت داده شد.

,
,


روستای پنگ دوم بخش جازموریان در ۱۲۰ کیلومتری شرق شهرستان رودبار جنوب و در مرز بین استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه