این دوره با شرکت تعداد ۲۰۰ نفر از دانش آموزان بسیجی و انقلابی از مدارس دوره ی دوم متوسطه ی شهرستان دزفول همراه بود.

در این دوره چندی از مسئولین محلی از جمله فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج، مدیریت اداره ی آموزش و پرورش و فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج شهید فهمیده ی شهرستان دزفول حضور یافتند.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول طی سخنانی در این دوره راه یافتن دانش آموزان حاضر را به دوره ی یاوران ولایت تبریک گفته و آن را بسیار مهم ارزیابی نمود.

سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد ابراز داشت: دانش آموز انقلابی، دانش آموزی است که شاخصه های انقلاب اسلامی و شاخصه های انقلابی بودن را در خود مهیا کند.

وی در ادامه ی سخنانش با اشاره به نیاز های انقلابی بودن اظهار داشت: انقلابی بودن حتما می طلبد که یک تاثیر گذاری اجتماعی توسط انسان در جامعه اتفاق بیفتد.

فرمانده ی ناحیه ی مقاومت بسیج شهرستان دزفول اضافه کرد: برای تاثیرگذاری اجتماعی باید یک فرد جاذبه ی لازم را بر محیط پیرامون خود داشته باشد.

محتشمی در پایان خاطر نشان کرد: راه رسیدن به جاذبه ی یاد شده از طریق متخلق شدن به اخلاق نیکو می باشد که همان اخلاق محمدی (ص) است.

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ی شهرستان دزفول نیز در سخنانی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح معرفت و بصیرت دینی دانش آموزان بسیجی عنوان کرد.

سروان پاسدار رضا صائمی نیا در ادامه ابراز داشت: این امر برای حضور فعال و اثرگذار دانش آموزان بسیجی در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی و پویایی و تحول در سطح واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی ضرورت دارد.

وی همچنین اذعان نمود: در این طرح بصیرتی موضوع اصلی و مورد نظر، تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان انقلاب در سطح واحد های مقاومت پیشگام می باشد.

فرمانده ی حوزه ی مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده ی شهرستان دزفول در پایان بیان داشت: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این طرح ۲۰۰ نفر می باشد که از بین دانش آموزان بسیجی انقلابی و نخبه ی مدارس دوره دوم متوسطه طی مراحل گزینش و مصاحبه انتخاب شده اند.

برای