اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب:

۱۳۴ کیلوگرم تریاک در رودبارجنوب کشف شد

۱۳۴ کیلوگرم تریاک در رودبارجنوب کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب از کشف محموله ۱۳۴ کیلویی تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی 24ساعت گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودبار ما، سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت: در عملیات اول در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس رودبار جنوب از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی که قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از مرز های شرقی و از مسیر رودبارجنوب به مرکز کشور را داشتند مطلع شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,


وی افزود: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت متوجه شدند باند مذکور قصد دارند محموله‌مواد مخدر را به وسیله یک دستگاه خودروی نیسان حمل نمایند.

,
,


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: بلافاصله اکیپ های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با کمک پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بصورت نامحسوس وارد عمل شده و محورهای مواصلاتی را  تحت نظر گرفتند تا در نهایت خودروی مذکور را شناسایی و آن را متوقف کردند.

,
,


فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: در این عملیات مقدار ۱۱۳ کیلو گرم تریاک کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم نیز دستگیرشدند.

,
,


سرهنگ فیروز بخت در تشریح عملیات دوم گفت: ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد در حین کنترل خودرو های عبوری در محور شهرستان کهنوج به جیرفت به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

,
,


وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۱ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب  ضمن اشاره به این مطلب که در این دو عملیات در مجموع ۱۳۴ کیلوگرم تریاک کشف،۳ نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد خاطر نشان ساخت: متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

,
,


فیروز بخت در پایان از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق مواد مخدر سریعا مراتب را از طریق سامانه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در میان بگذارند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه