اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی خبر داد:

بهره مندی 3هزار مددجوی بهزیستی از وام اشتغالزایی

بهره مندی 3هزار مددجوی بهزیستی از وام اشتغالزایی
مدیر کل بهزیستی استان خراسان رضوی از افزایش 2.5برابری اعتبارات اشتغال زایی استان نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: درسال جاری تسهیلات اشتغال‌زایی برای 3 هزار و 707 نفر تا پایان امسال هدف‌گذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بصیر سبزوار،حمیدرضا پور یوسف در مراسم بهره برداری از مرکز جامع خدمات بهزیستی در خوشاب بابیان اینکه تا کنون 500میلیارد ریال اعتبار برای طرح های خودکفایی به خراسان رضوی اختصاص یافته اظهارداشت: سهم استان خراسان از این اعتبارت نسبت به سال گذشته 2.5 برابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

پوریوسف با تاکید بر توانمند سازی مدجویان از طریق پرداخت وام های اشتغالزایی عنوان کرد: درسال جاری تسهیلات اشتغال‌زایی برای 3 هزار و 707 نفر تا پایان امسال هدف‌گذاری شده است.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 11مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های استان مشغول به فعالیت هستند تاکید کرد: اولویت بندی  راه اندازی این مرکز برای شهرستان های بالای 50هزار نفر است و در شهرستان های محروم مرکز جامع خدمات بهزیستی این مهم را برعهده دارد.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی این مراکر نیازمند تخصیص بودجه است اظهار امید واری کرد: با تخصیص بودجه لازم در آینده نزدیک برای 20شهر دیگر این مراکر راه اندازی شده و مجموع مراکز فعال اورژانس اجتماعی به 31 مرکز افزایش پیدا کند.

,

 

,

پور یوسف با اشاره به اهمیت تامین مسکن معلولین به ویژه خانواده های دارای دونفر معلول ادامه داد: باتلاش همکاران در این بخش در سال گذشته 217مسکن برای خانواده های دارای دومعلول تحویل شده و واکنون نیز 350 واحد در دست ساخت می باشد.

,

 

,

مدیر کل بهزیستی استان خراسان ادامه داد: برای ساخت مسکن مددجویان در نقاط شهری 200 میلیون ریال و در مناطق روستایی 180 میلیون ریال تسهیلات از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه