اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

726 نیروهای مازاد، نفس شهرداری بروجرد را بند آورده است

726 نیروهای مازاد، نفس شهرداری بروجرد را بند آورده است
عضو شورای شهر بروجرد گفت: یکهزار و 529 نفر در شهرداری بروجرد مشغول هستند اما نیمی از این آمار مازاد بوده به طوری که 726 نیروهای مازاد، نفس شهرداری بروجرد را بند آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "اشرف چگنی" عضور شورای شهر بروجرد  گفت: شهرداری بروجرد تنها نیازمند 803 نیرو است اما متاسفانه طی دوره های قبلی نیروهای زیادی استخدام شده و در حال حاضر مهمترین مشکل شهرداری نیروهای مازاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: یکهزار و 529 نفر در شهرداری بروجرد مشغول هستند که 726 نفر نیروی مازاد بوده و هر ماه حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان فقط به حساب نیروهای مازاد واریز می شود.

,

 

,

چگنی اظهار داشت: با سبک سازی بدنه شهرداری، بخشی از مشکلات در این نهاد حل می شود و هم اکنون نیروهای مازاد نفس شهرداری بروجرد را گرفته است.

,

 

,

وی با اشاره به سفر اعضای شورای شهر بروجرد به اصفهان افزود: تعدادی از اعضای شورای شهر جدید روز گذشته به اصفهان سفر کردند که هدف از این سفر این بود که قبل از آغاز شورای پنجم، تجربه های خوبی از کلان شهرها کسب شود تا بتوانیم در این شورا موفق باشیم.

,

 

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: اصفهان یکی از کلان شهرهایی است که تجربیات خوبی دارد و سعی شد در این سفر راه کارها و تجربیاتی برای درآمد زایی و اشتغالزایی در شهر بروجرد هم کسب شود.

,

 

,

به گفته وی در نظر داریم در صورت فراهم شدن شرایط به برخی از کلان شهرهای دیگر سفر کنیم و تجربیات بیشتری کسب کنیم تا بتوانیم با آغاز شورای جدید از این تجربیات در جهت پیشرفت و توسعه شهر استفاده کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه