اخبار داغ

رئیس شرکت غله بروجرد:

گندم کاران بروجردی بابت خرید تضمینی گندم بیش از 17 میلیارد تومان طلب دارند

گندم کاران بروجردی بابت خرید تضمینی گندم بیش از 17 میلیارد تومان طلب دارند
رئیس شرکت غله بروجرد گفت: با توجه به گذشت حدود یک ماه از برداشت گندم در بروجرد اما هنوز بهای گندم خرید تضمینی به کشاورزان بروجردی تا کنون پرداخت نشده است و کشاورزان 17 میلیارد و 550 میلیون تومان طلب دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "محمد گلی پور" رئیس شرکت غله بروجرد گفت: برداشت گندم در بروجرد از ابتدای تیرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد که تا کنون 13 هزار و 200 گندم از کشاورزان به صورت تضمینی خریداری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: تا کنون بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت نشده و قرار است طبق وعده ها اول مرداد ماه یک سوم بهای گندم خریداری شده به کشاورزان پرداخت و مابقی طلب آنها نیز در نوبت های بعدی پرداخت شود.

,

 

,

گلی پور اظهار داشت: البته قول داده شده که تا پایان شهریور ماه همه طلب گندم کاران بروجردی پرداخت شود.

,

 

,

به گفته وی امسال هر کیلو گندم به قیمت یکهزار و 330 تومان خریداری می شود اما هزینه حمل بار به کشاورزان قطع شده در صورتی که سالهای قبل کشاورزانی که محصول خود را به صورت مستقیم به مراکز تحویل دهند کرایه حمل بار ارائه می شد که این برنامه امسال لغو شده است.

,

 

,

رئیس شرکت غله بروجرد اظهار داشت: سال گذشته 46 هزار و 200 تن گندم از کشاورزان بروجردی به صورت تضمینی خریداری شد که امسال تولید گندم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه