اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

ماهیانه 250 میلیارد تومان در لرستان مستمری پرداخت می‌شود

ماهیانه 250 میلیارد تومان در لرستان مستمری پرداخت می‌شود
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که ماهیانه بالغ‌بر 250 میلیارد تومان در استان لرستان مستمری پرداخت می‌شود، گفت: در کشور 6 تا 10 درصد تحت پوشش کمیته امداد هستند ولی این آمار در لرستان 10 درصد است که تقریباً دو برابر نرم کشوری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که در بیت امام جمعه خرم‌آباد صورت گرفت اظهار داشت: هدف حضور حامیان در کار امداد این هست که مردم پای‌کار بیایند چراکه کمیته امداد یک‌نهاد غیر اداری، انقلابی و مردمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: پرداخت زکات در استان لرستان رشد داشته است و این خیلی امیدوارکننده است و نشان دهنده اعتماد مردم است.

,

 

,

وی تصریح کرد: تعداد افراد تحت پوشش در لرستان نسبت به کشور چهار درصد بالاتر است؛در کشور 6 تا 10 درصد تحت پوشش کمیته امداد هستند ولی این آمار در لرستان 10 درصد است که تقریباً دو برابر نرم کشوری است.

,

 

,

فتاح خاطر نشان کرد: در لرستان به بحث مددکاری بانوان توجه کرده‌ایم چون اکثر سرپرست خانواده‌ها از بانوان هست و مددکاری‌ها  نیز باید بیشتر برای خانم‌ها باشد.

,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: وام‌های پرداختی به مددجویان نیز بی بهره اند و راه‌اندازی این صندوق باعث می شود که توان امداد لرستان در پرداخت قرض‌الحسنه سطح پایین سه تا پنج میلیون بیشتر شود.

,

 

,

فتاح عنوان داشت: طرح اکرام از طریق بانک ملت انجام خواهد شد و حساب‌ها از طریق بانک صادرات و ملی پرداخت می‌شود که پراکندگی دارد و قصد تجمیع در صندوق ولایت را داریم.

,

 

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گقت: ماهیانه بالغ‌بر 250 میلیارد تومان در استان لرستان مستمری پرداخت می‌شود و مسکن مددجویان یکی از ضروری‌ترین، مهم‌ترین و گران‌ترین نیاز است لذا اعتبارات مسکن برای استان نسبت به گذشته افزایش‌پیدا کرده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت و مجلس مستمری را اضافه کرده‌اند افزود: دولت برای خانواده پنج نفره حدود 400 هزار تومان پرداخت می کند که در حال حاضر افزایش مستمری به‌حساب یارانه واریز می‌شود ولی از ماه آینده به‌حساب مستمری می‌آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه