اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب:

ارائه خدمات اورژانس اجتماعی به ۲۵۰ نفر در میاندوآب/ اورژانس اجتماعی، گامی برای کاهش آسیب های اجتماعی است

ارائه خدمات اورژانس اجتماعی به ۲۵۰ نفر در میاندوآب/ اورژانس اجتماعی، گامی برای کاهش آسیب های اجتماعی است
رئیس اداره بهزیستی میاندوآب گفت: از زمان فعالیت اورژانس اجتماعی در این شهرستان، ۵۰ پرونده به صورت تخصصی تشکیل ونیز نزدیک به ۲۰۰ نفر به مرکز سیار مراجعه کرده و مشاوره های لازم را دریافت نموده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، یکی از معضلاتی که امروزه در جوامع با آن روبرو هستیم، به طور کلی آسیب های اجتماعی نامیده می شوند که متاسفانه روز به روز هم افزاش می یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

اعتیاد، حاشیه نشینی، بزهکاری  و طلاق از جمله آسیب های اجتماعی هستند که در جوامع دیده می شوند و باید برای ریشه کن کردن آن خیز بزرگی در حوزه فرهنگسازی و آگاه کردن مردم برداشته شود.

,

اما در این میان، سازمان بهزیستی به عنوان یکی از متولیان در این زمینه، اقدام به راه اندازی اورژانس اجتماعی با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی کرده است.

,

در شهرستان میاندوآب نیز اورژانس اجتماعی راه اندازی شده تا توانمندی های افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی را برای مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی از طریق ارائه خدمات تخصصی و به موقع ارتقا دهد.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در این شهرستان از اردیبهشت ماه امسال، گفت: خط تلفن ۱۲۳ به تمامی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی خدمات ارائه می دهد.

, زرین خبر,

علی کریمی اظهار کرد: هدف عمده این طرح، ارتقا سلامت عمومی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخله تخصصی و به موقع قبل از مداخله نیروهای انتظامی است.

,

وی با بیان اینکه از اردیبهشت ماه امسال، ۵۰ پرونده در زمینه آسیب های اجتماعی به صورت تخصصی تشکیل شده است، افزود: تیم سیار نیز هر روز در مناطق حاشیه نشین حضور یافته و به مشکلات اجتماعی مردمی رسیدگی و خدمات مشاوره انجام می دهد.

,

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب تصریح کرد: از زمان فعالیت اورژانس اجتماعی نیز نزدیک به ۲۰۰ نفر به مرکز سیار مراجعه کرده و مشاوره های لازم را دریافت نموده اند.

,

کریمی کودک آزاری، همسرآزاری، سالمندآزاری، خشونت ها خانگی، طلاق، اختلافات خانوادگی و سایر افراد آسیب دیده ویا در معرض آسیب های اجتماعی را از جمله زمینه های انجام خدمات اورژانس اجتماعی عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه