اخبار داغ

کارشناس مذهبی عنوان کرد؛

امر به معروف و نهی از منکر آتش بس ندارد/جهاد مستمر است

امر به معروف و نهی از منکر آتش بس ندارد/جهاد مستمر است
کارشناس مذهبی گفت: در تمامی معارف و واجبات الهی استراحتی وجود دارد ولی در این فریضه مهم جهاد مستمر است و استراحتی برای آن در نظر گرفته نشده و آتش‌بس ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا حسینی کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار رودبار ما در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: هیچ قانونی قدرت امر به معروف و نهی از منکر را ندارد زیرا این مسئله موثرترین و فراگیرترین امر فرهنگی در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

امام جمعه موقت رودبار جنوب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه واجب فراموش شده جامعه است، گفت: تمامی آحاد ملت مسلمان ایران باید در حفظ و حراست از احکام نورانی اسلام سعی و تلاش ویژه داشته باشند که یکی از ارکان اساسی دین و ضامن برپایی همه فرایض اسلامی این فریضه است و احیای آن بسیاری از مشکلات جامعه را رفع می کند.

,

وی ادامه داد: مساله امر به معروف از دوش هیچ کس برداشته نمی شود، امروزه میطلبد که جامعه به امر به معروف اهمیت بیشتری دهد.

,

حسینی با بیان اینکه این مساله در طول تاریخ نیز وجود داشته است،خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مال شخص و انسان مشخصی نیست بلکه در نظام برنامه ریزی شده است.

,

وی تصریح کرد: امر به معروف ممکن است برای انسان مشکلاتی را در بر داشته باشد و آمران به معروف خطراتی را هم در این راه متحمل شوند.

,

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه پیوستگی جامعه اسلامی بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد، گفت: در تمامی معارف و واجبات الهی استراحتی وجود دارد ولی در این فریضه مهم جهاد مستمر است و استراحتی برای آن در نظر گرفته نشده و آتش‌بس ندارد.

, این کارشناس مذهبی با بیان اینکه پیوستگی جامعه اسلامی بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد، گفت: در تمامی معارف و واجبات الهی استراحتی وجود دارد ولی در این فریضه مهم جهاد مستمر است و استراحتی برای آن در نظر گرفته نشده و آتش‌بس ندارد.,

امام جمعه موقت رودبارجنوب با بیان اینکه طلیعه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی زمینه‌ها است، اضافه کرد: با این وجود هنوز امر به معروف و نهی از منکر جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده و به عنوان فضلیت‌های فراموش‌ شده تلقی می‌شود و امید است با بصیرت مردم انقلابی ما این دو فریضه بیش از پیش عملی شود.

, با بیان اینکه طلیعه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی زمینه‌ها است، اضافه کرد: با این وجود هنوز امر به معروف و نهی از منکر جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده و به عنوان فضلیت‌های فراموش‌ شده تلقی می‌شود و امید است با بصیرت مردم انقلابی ما این دو فریضه بیش از پیش عملی شود.,

حسینی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و مطالبه گری فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یادآور شد: مردم باید بر اهمیت اجرای این 2 حدود الهی و شیوه های درست آن آشنا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه