اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی قلعه گنج خبر داد

افتتاح همزمان طرح cbr بهزیستی در شهرستان قلعه گنج و 7 شهر دیگر استان کرمان

افتتاح همزمان طرح cbr بهزیستی در شهرستان قلعه گنج و 7 شهر دیگر استان کرمان
رئیس اداره بهزیستی قلعه گنج از شروع بکار طرح cbr در مرکز شهرستان قلعه گنج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  جازموریان ؛همزمان با هفته بهزیستی طی مراسمی طرح  cbr  که در جهت توانبخشی افراد معلول، برابرسازی فرصت‌ها و الحاق اجتماعی معلولین است با حضور تعدادی از مسئولین شهرستان قلعه گنج افتتاح شد.

در گفت و گو با اکبر دستجردی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قلعه گنج وی در این باره گفت ؛همزمان با هفته بهزیستی طرح  cbr شهری جهت ارائه خدمات توانبخشی  با رویکرد  cbr در مرکز شهر قلعه گنج ،با همکاری مرکز جامع خدمات  بهزیستی افتتاح شد.

دستجردی با بیان این که ارتقاء خدمات توانبخشی برای معلولان از مهترین اهداف طر cbr است عنوان کرد: در این طرح  خدمات توانبخشی  بعنوان بسته کامل در نقاط مختلف شهر مد نظر قرار داد.

وی به بیان دیگر اهداف این طرح افزود : با اجرایی این طرح افرادی که داری معلولیت هستند ودر سطح جامعه به انزوا کشیده شده اند با شناسائی که انجام میشود به جریان اصلی زندگی باز گردانده می شوند.

دستجردی ادامه داد: این مرکز با هدف شناسائی معلولین و توانمدسازی آنان با بالابردن سطح آگاهی و ایجاد محیطی مناسب با کمک جامعه و خانواده با هدف اشتغالزائی این معلولین در شهرستان قلعه گنج افتتاح گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جازموریان , ؛,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه