اخبار داغ

استاندار زنجان:

صنعت ریلی باید به تکنولوژی صنعت روز دنیا مجهز شود/با افتخار از سرمایه گذاری،تولید و اشتغال حمایت می کنیم

صنعت ریلی باید به تکنولوژی صنعت روز دنیا مجهز شود/با افتخار از سرمایه گذاری،تولید و اشتغال حمایت می کنیم
استاندار زنجان با بیان اینکه ما محتاج سرمایه گذار هستیم، گفت: صنعت ریلی ما نیاز به واگن دارد وصنعت ریلی باید مجهز به تکنولوژی صنعت روز دنیا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان امروز در همایش تجلیل از صنعت گران ،معدنکاران و اصناف استان زنجان ، اظهار کرد: روز ملی صنعت و معدن را به همه تلاشگران عرصه تولید و اشتغال و همه کسانی که رسالت مهم و اساسی در سرمایه گذاری کشور را به عهده دارند تبریک عرض می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه به قانون زدایی در کشور احتیاج داریم  وقتی قانون زیاد باشد تفسیر قانون زیاد می شود، تصریح کرد: در کشور نیاز به پالایش قانون داریم چرا که پیامد های قانون به سراغ مردم می آید.

,

درکشور نیاز به پایش قانون داریم

, درکشور نیاز به پایش قانون داریم,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه روز نکوداشت از صنعتگران و تولید کنندگان از صنعت و معدن و اصناف کشور روز خوبی است، افزود:با افتخار از سرمایه گذاری وتولید و اشتغال شما حمایت می کنیم.

,

درویش امیری با بیان اینکه ما در کشور نیاز به سرمایه گذارداریم و محتاج اشتغال در کشور هستیم، عنوان کرد: من در اولین روز های ورود به استان زنجان اعلام کرده ام برای اشتغال، سرمایه گذاری و تولید و توسعه چند جانبه آمده ام و تا روزی که در زنجان هستم ماموریت من این است.

,

وی با اشاره به اینکه برای همه ما جای خجالت دارد و برای جمهوری اسلامی زیبنده نیست که جوان بیکار در کوچه های کشور بچرخد، ابراز کرد:ما باید زمینه را برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه ما محتاج سرمایه گذار هستیم، خاطرنشان کرد: صنعت ریلی ما نیاز به واگن دارد صنعت ریلی باید مجهز به تکنولوژی صنعت روز دنیا شود.

,

هیچ سرمایه گجذاری نباید پشت در بماند

, هیچ سرمایه گجذاری نباید پشت در بماند,

درویش امیری با اشاره به اینکه هیچ سرمایه گذاری نباید پشت در بماند و ما محتاج شما سرمایه گذاران هستیم، گفت:الان هستند بانک های که مقررات و ضوابط را رعایت نمی کنند و سود بیشتر می دهند و امام کسی که سرمایه خود را از بانک بر می دارد و برای جوانان اشتغال زایی می کند باید از سرمایه انها حمایت کرد.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال این اشتغال و تولید را قرار نیست دولت ایجاد کند با تکیه بر بر بخش خصوصی اقتصا را بالا برده و شغل ایجاد کنیم، اظهار کرد:صنایع و واحد های تولیدی در بخش های مختلف فلج و معلول هستند به دنبال احیای صنایع فلج و معلوم بودیم و در این راستا کمک بزرگی در طرح رونق و کارگروه رفع موانع تولید صورت گرفته است.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقتصاد و تولید در شرایطی متحول می شود که تولیدات در کشور نماند و صادر شود، تصریح کرد: در صورتی توانیم از این فضا نجات پیدا کنیم که صادرات داشته باشیم و در این راستا باید گامهای اساسی برداشته شود.

,

درویش امیری با بیان اینکه بخش اعظمی از اشتغال کشور در حوزه تولید کنندگان است ، افزود: نبایداز تکنولوژیهای روز دنیا عقب بمانیم و باید در همه بخش های صنعتی از تکنولوژی ها بهره ببریم چرا که بدون دستیابی به تکنولوژی رقابت معنا ندارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه