اخبار داغ

مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان:

تمام تلاش خود را در جهت استقرار واحد ثبتی در بشاگرد بکار گرفته ایم

تمام تلاش خود را در جهت استقرار واحد ثبتی در بشاگرد بکار گرفته ایم
مدیرکل ثبت اسناد و املاک هرمزگان با بیان اینکه که تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان بکار گرفته ایم،گفت: امیدواریم در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب در این منطقه بتوانیم شاهد استقرار واحد ثبتی در سال های آتی در بشاگرد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده ؛سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان که در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد با بیان این نکته که تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان بکار گرفته ایم،گفت: امیدواریم در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب در این منطقه بتوانیم شاهد استقرار واحد ثبتی در سال های آتی در این شهرستان باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

 

,

وی با اشاره به اهمیت ثبت رسمی املاک و اسناد در جلوگیری از بروز اختلافات و تثبیت مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی افزود: باید نگاهی ویژه ای در خصوص مناطق کمتر توسعه یافته داشته باشیم تا در آینده از بروز اختلافات احتمالی در این زمینه جلوگیری شود.

,

 

,

سید مهدی هاشمی اظهار کرد: با عنایت به قانون ساماندهی عرضه و تولد مسکن می توان با همکاری مردم و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پس از تهیه نقشه و تشکیل پرونده و رسیدگی های ثبتی نسبت به مالکیت اشخاص در شهرستان مذکور اقدام کرد.

,

 

,

هاشمی با بیان مکانیزه شدن خدمات ثبتی ؛تصریح کرد:مکانیزه شدن خدمات ثبتی زمینه دستیابی تمامی افراد را در دورافتاده ترین روستاها را به خدمات ثبتی فراهم کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه از سوی مقام معظم رهبری با اشاره به نام گذاری سال ، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های طبیعی این منطقه اداره ثبت اسناد و املاک آمادگی کامل نسبت به ثبت شرکت ها و تعاونی های اشتغال محور در جهت کمک به تولید و اشتغال این منطقه را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه