اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف خاتم:

تذکر لسانی اولویت ستاد امر به معروف خاتم در مقابله با منکرات است

تذکر لسانی اولویت ستاد امر به معروف خاتم در مقابله با منکرات است
دبیر ستاد امر به معروف خاتم گفت: تذکر لسانی اصلی‌ترین ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خاتم در راستای احیای این فریضه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خاتم در گفتگو با خبرنگار طنین خاتماظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که هدفش رشد و تعالی انسان‌ها است و نقش تاثیرگذاری در شکل‌گیری رفتار دینی و انسانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

حجت الاسلام پارسایی خواه گفت:امر به معروف و نهی از منکر،یک نظارت و تکلیف همگانی است اما باید سلسله مراتب این کار رعایت شود.

,

وی با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر در سال 94 با 24 ماده و 19 تبصره به تصویب مجلس شورای اسلامی و در دور دوم به تایید شورای نگهبان رسید افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان خاتم در سه گروه تذکر لسانی طلایه‌داران، یاوران و یادآوران فعالیت می‌کنند.

,

 پارسایی خواه از اجرای طرح یاوران معروف در سطح ادارات این شهرستان خبر داد و افزود : با اجرای این طرح کارمندان دستگاه های اجرایی با عضویت درستاد احیا ء امر به معروف و نهی از منکر در راستای گسترش معروفات گام برمی دارند.

,

, ,

وی همچنین تشکیل گروه‌های یادآوران در مدارس شهرستان را از دیگر رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خاتم برشمرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر گفت: تذکر لسانی اصلی‌ترین ماموریت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خاتم در راستای احیای این فریضه است.

,

حجت الاسلام پارسایی خواه اجرای طرح عیون خودرویی را از دیگر برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان عنوان و خاطر نشان کرد:در این زمینه دفترچه‌هایی نیز تهیه و زیر چاپ رفته‌‌اند که طی آن مصادیق تخلف در خودروها و اماکن عمومی تعریف شده و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به کمک نیروی انتظامی این طرح را اجرا می‌کند.

,

انتهای پیام/ک

,
,
, ,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه