اخبار داغ

نماینده مردم شرق کرمان در مجلس :

دولت برای کنترل شن های روان شرق کرمان اقدامی نکرده است/مردم مناطق شرق کرمان قدرت پرداخت تعرفه های ناعادلانه را ندارند

دولت برای کنترل شن های روان شرق کرمان اقدامی نکرده است/مردم مناطق شرق کرمان قدرت پرداخت تعرفه های ناعادلانه را ندارند
نماینده مردم شرق کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به گرمای بی سابقه و وجود طوفان ها و شن های روان و آلایندگی ناشی از ریزگردها، مصرف برق در شرق استان کرمان افزایش یافته و متاسفانه مردم نیازمند این مناطق با وجود تعرفه های ناعادلانه توان پرداخت هزینه قبوض برق را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح کویر؛حبیب الله نیکزادی پناه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول بنده به دولت درخصوص کنترل شن های روان در شرق استان کرمان است، هر چند که برنامه ریزی لازم برای کنترل و تثبیت شن های روان در قالب عملیات مالچ پاشی صورت گرفته است، اما مردم محروم این منطقه به طور متوسط هفته ای دو روز درگیر وجود ریزگردها و طوفان های شن می باشند، که در سال ۱۰۴ روز با این بحران درگیر هستند و متاسفانه دولت تاکنون چاره ای برای این بحران نیندیشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح ,

نماینده مردم بم، ریگان،نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: متاسفانه این سازمان وظیفه نظارت و کنترلی خود بر در سازمان ها و وزارتخانه هایی که باید مسائل زیست محیطی را اعمال کند، انجام نمی دهد که این سازمان باید پاسخگو باشد.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: با توجه به گرمای بی سابقه و وجود طوفان ها و شن های روان و آلایندگی ناشی از ریزگردها، مصرف برق در شرق استان کرمان افزایش یافته و متاسفانه مردم نیازمند این مناطق با وجود تعرفه های ناعادلانه توان پرداخت هزینه قبوض برق را ندارند، هر چند که چندماهی است این موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شده ، اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. شایسته است درخصوص تعرفه برق تجدیدنظر شود.

,

نیکزادی پناه در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی درخصوص بهره برداری از راه آهن بم – زاهدان گفت: متاسفانه تاکنون برخی از ایستگاه های شرق استان کرمان احداث و یا تکمیل نشده است و مردم استان امکان استفاده از راه آهن را ندارند که لازم است اعتبار لازم برای این موضوع در اختیار شرکت راه آهن قرار گیرد.

,

نماینده مردم بم، ریگان،نرماشیر و فهرج در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت خرما نزدیک است، اما با کمال تاسف هنوز تعداد زیادی از خرمای بی نظیر مضافتی بم در سردخانه ها موجود است که نیاز است معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در ارتباط با فروش محصولات باقی مانده از سال گذشته اقدام کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه