اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه دالاهو:

مظلومیت مردم روستای زرده سند زنده جنایات استکبار جهانی و رژیم بعثی است

مظلومیت مردم روستای زرده سند زنده جنایات استکبار جهانی و رژیم بعثی است
فرمانده سپاه ناحیه دالاهو در آستانه برگزاری یادواره شهدای روستای زرده و روز شهرستان دالاهو گفت: ندای مظلومیت مردم روستای زرده و جنایات رژیم بعث فراموش نشدنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرند کرد،سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی فرمانده محترم سپاه ناحیه دالاهو در آستانه برگزاری مراسم یادواره شهدای روستای زرده و روز شهرستان دالاهو در گفتگو با خبرنگار کرند کرد گفت: ندای مظلومیت مردم روستای زرده و جنایات رژیم بعث فراموش نشدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرند کرد,

 سرهنگ کرمی با اشاره به جنایات متعدد رژیم بعث و حمایت های استکبار جهانی از آن رژیم را مهر تاییدی بر دشمنی استکبار جهانی، آل سعود و صهیونیست ها دانست.

,

وی در ادامه با اشاره به مظلومیت مردم روستای زرده شهرستان دالاهو گفت: مردم ایران اسلامی در سالیان دفاع مقدس همواره پنجه در پنجه قدرت های جهانی گذاشته و به مبارزه علیه آنان پرداخت . و آنان نیز از اینکه کشوری مسلمان به پا خواسته تا علیه ظلم قیام کند آشفته شد و با طرح ریزی حمله به ایران اسلامی می خواستند کشور مارا نابود کنند ،اما با یاری خداوند متعال و رهنمود های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمود ها و مجاهدت های خستگی ناپذیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و رشادت های رزمندگان و جان بر کفان ولایت این نقشه استکبار جهانی را نقشه بر آب کردند.

,

در پایان سرهنگ کرمی گفت: بارها جنایات رژیم بعث و استکبار جهانی در دادگاه های بین المللی بر همه جهانیان ثابت شده و بی شک مردم روستای زرده و مظلومیت آنان اسناد زنده ی این جنایات هستند . اما بی شک ایران اسلامی با رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هم اکنون به قدرتی فرا منطقه ای تبدیل شده است که می تواند در معادلات منطقه و فرا منطقه ای اثر گذار بوده و با حمایت از مسلمانان در برابر دشمنان اسلام ناب محمدی به ایستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه